barselsgave - hvad ville I syntes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2016

Rauw

Vi efterlod blomster for flere tusind (det så skønt når ens familie nægter at acceptere man er allergisk) men alt slik og chokolade tog vi med hjem. At det så var faren der åd det er jo lige meget, vi blev glade for det. Stofbleer er en super gave også. Vi havde slet ikke nok i starten. Jeg havde troet 12 var nok. Det er det ikke 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2016

ninibadini

Da vi lå på barselshotellet fik vi en pakke Summerbird flødeboller. Det var virkelig den bedste gave mens vi var der

Anmeld Citér

5. april 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Så fik jeg besøgt dem... Han er en fin lille dreng på 3460 g og 50 cm selvom han er født 14 dage før tid... 

Jeg valgte at købe to bodystocks og en stofble i Netto og så tage en håndfuld hjemmelavede hindbærmuffins med...

Hun havde så kun fået en enkelt rose af sin mormor...

Anmeld Citér

5. april 2016

serinasmor

Ms.Sunshine skriver:

Så fik jeg besøgt dem... Han er en fin lille dreng på 3460 g og 50 cm selvom han er født 14 dage før tid... 

Jeg valgte at købe to bodystocks og en stofble i Netto og så tage en håndfuld hjemmelavede hindbærmuffins med...

Hun havde så kun fået en enkelt rose af sin mormor...

Pyt der er jo ingen der siger man skal drukne i blomster tror ikke jeg fik nogle faktisk 

Til gengæld har hun fået virkelig brugbare og betænksomme gaver ! Ville langt hellere have en stofble bodyer og muffins end blomster (som er døde om en uge )

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.