barselsgave - hvad ville I syntes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
13 svar
2 synes godt om
4. april 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

jeg har lige fået at vide at min kusine har født en lille dreng, og jeg tænker at jeg vil tage forbi i morgen. 

Jeg har et stykke tid set at Netto har nogle søde stofbleer som jeg vil købe (vi vidste ikke kønnet) og har så overvejet om jeg skulle købe noget chokolade, muffins eller lignede med. 

Da jeg selv fødte min datter for snart to år siden fik jeg en masse blomster, men kunne ikke tage dem med hjem, men til gengæld fik jeg en pakke drikkejuice og minimuffins i "barselsgave", som jeg endte med at være glad for, for de var gode når blodsukkeret var lidt lavt...

men hvad ville I tænke hvis I fik juice/muffins/chokolade i stedet for blomster?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2016

Englehår

Profilbillede for Englehår

Jeg ville elske sådan en gave!  

Men var jeg giver, tror jeg at jeg havde købt både en lille buket tulipaner (el. andet) og kage/chokolade  

Anmeld Citér

4. april 2016

Boble123

Jeg synes det lyder som en rigtig god ide! 

Tror hun vil synes det er dejligt med en anderledes barselsgave, men som samtidig er vældig brugbar

Anmeld Citér

4. april 2016

Fremad

Ville nyde at få sådan en gave... Skønt at have noget at hygge med når man kom hjem 

Anmeld Citér

4. april 2016

gokkelok

Super ide!! 

Hvad med hjemmebagte boller eller kage, aftensmad til fryseren....

Anmeld Citér

4. april 2016

Ms.Momo

AnjaHM skriver:

Jeg ville elske sådan en gave!  

Men var jeg giver, tror jeg at jeg havde købt både en lille buket tulipaner (el. andet) og kage/chokolade  

jeg ville også gerne have købt en fin buket blomster, men jeg er på SU så der er desværre grænser for hvad jeg har råd til...

Anmeld Citér

4. april 2016

Ms.Momo

gokkelok skriver:

Super ide!! 

Hvad med hjemmebagte boller eller kage, aftensmad til fryseren....

min tante har været hurtigt til at sige at hun ville sørge for mad i fryseren til når de kommer hjem...

Anmeld Citér

4. april 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Min søster gav ikke blomster, men netop lidt til den søde tand og jeg var sååå glad for den plade marabou man alligevel ikke magtede at gå ud efter den første tid 

så synes det er en rigtig fin ide 

Anmeld Citér

5. april 2016

LLT.

Jeg ville elske det, min bedste barsels gave jeg har fået med alle mine 3 var: en gave hvor i der var et blad, lækker creme til mor, en pose snold og en rød sodavand ❤️

Anmeld Citér

5. april 2016

Bshizzle

jeg har lige fået at vide at min kusine har født en lille dreng, og jeg tænker at jeg vil tage forbi i morgen. 

Jeg har et stykke tid set at Netto har nogle søde stofbleer som jeg vil købe (vi vidste ikke kønnet) og har så overvejet om jeg skulle købe noget chokolade, muffins eller lignede med. 

Da jeg selv fødte min datter for snart to år siden fik jeg en masse blomster, men kunne ikke tage dem med hjem, men til gengæld fik jeg en pakke drikkejuice og minimuffins i "barselsgave", som jeg endte med at være glad for, for de var gode når blodsukkeret var lidt lavt...

men hvad ville I tænke hvis I fik juice/muffins/chokolade i stedet for blomster?

Tillykke til din Kusine 

Jeg ville ELSKE at få andet end Blomster!! 

Jeg syntes det var SÅ besværligt at ta blomsterne med hjem, da vi jo bare ville ud af barsel-hotellet i en fart 

Nu syntes jeg bare at ha hørt at Chokolade ikke er så godt hvis man ammer? 

- Så dengang spiste jeg slet ik chokolade. 

Men Kager, Hjemmebag, drikkelse (end den tynde saft man får serveret) .. Ville være perfekt 

Nåh Ja!! Jeg havde en veninde som fik en lille dreng, hvor jeg osse valgt at give alt andet end blomster. 

Men det som hittede godt hos forældrene samt barnet var en sød Rangle. Den kunne barnet jo bruge meget længe. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.