Wow
det var da noget af en behandling af et lille bitte barn. Hvad er hun dog for en mor, hende eksen. Jeg må sige at jeg er målløs. Hun burde skamme sig.
Da min dreng var 4 måneder tror jeg overhovedet ikke jeg ville have kunne overkomme at smide ham af til overnatning nogle som helst steder. Ikke engang hos far.
Hun var meget ung. Og fortalte ikke, at hun var gravid før 2 uger før fødslen. Derfor kom det som et chok for os. Vi havde kun været kærester i er par måneder. Og min ekskæreste og moren til barnet havde ikke været i kontakt i 8 måneder før. Så... Jah... Så jeg var meget inde over barnet i de første leveår, for min eks anede intet om børn og fik en fødselsdepression (eller i hvertfald en slem depression i forbindelse med den pludselige fødsel)
vi fik at vide, at tog vi ikke barnet hveranden weekend, jamen så ville hun få det passet hos andre. For det var fordi, hendes forældre ikke kunne tage barnet hver weekend, når hun havde lektier osv.
Heldigvis kan jeg så sige, at moderen voksede med opgaven. Og i dag er en ok mor :-) hun var så også kun 18, da hun fødte
Men ville egentlig bare dele erfaringer om samvær for sådan et lille barn. Og hvordan det påvirkede barnet negativt. For det gjorde det helt sikkert!
Jeg ville aldrig gøre det med mit eget! Heller ikke selv om far er meget inde over.
Anmeld
Citér