Novemberbaby ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2016

MissTas

Nadiapigen skriver:

Hvor skønt.  Stort tillykke ..

Hvordan kan det være du skal have PK 

Fordi min første fødsel var ret kaotisk og så har jeg en dårlig lever pga en kronisk sygdom som gør at det vil være et hårdt pres på min i forvejen dårlige lever og skal gennemgå en normal fødsel

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2016

Nadiapigen

MissTas skriver:

Fordi min første fødsel var ret kaotisk og så har jeg en dårlig lever pga en kronisk sygdom som gør at det vil være et hårdt pres på min i forvejen dårlige lever og skal gennemgå en normal fødsel

Arh okay  Har du været til første lægebesøg el lign. 

Anmeld Citér

11. april 2016

MissTas

Nadiapigen skriver:

Arh okay  Har du været til første lægebesøg el lign. 

Nej ikke endnu.. Har fået bekræftet graviditeten ved lægen, men første rigtige lægebesøg skal jeg her den 27. April  

Anmeld Citér

11. april 2016

MorTilEn2013Dreng

Nadiapigen skriver:

Har været ude og investere i Seaband , fås i Matas. Indtil er kvalmen næsten forsvundet ����

Hvorn går det med dig ? 

De hjalp desværre ikke på mig :/ 

så lider stadig af kvalme og opkast. Så det går stille og roligt har lige været ude på hospitalet idag og få taget blodprøver. 

Hvordan går det hos dig 

Anmeld Citér

11. april 2016

Nadiapigen

MorTilEn2013Dreng skriver:

De hjalp desværre ikke på mig :/ 

så lider stadig af kvalme og opkast. Så det går stille og roligt har lige været ude på hospitalet idag og få taget blodprøver. 

Hvordan går det hos dig 

Årh altså.. det jeg ked a  det så forfærdeligt a ha kvalme hele tiden. De tager os kun lige toppen. Men kan da spise lidt igen. Hva sku du ha taget blodprøver for og hvornår får du svar  

Jeg er stadig syg. Har ondt i hele kroppen og skidt tilpas.. Og måtte igen gå hjem fra job. Har heldigvis fri indtil lørdag. Så håber jeg kan komme på toppen igen. 

Anmeld Citér

11. april 2016

Nadiapigen

MissTas skriver:

Nej ikke endnu.. Har fået bekræftet graviditeten ved lægen, men første rigtige lægebesøg skal jeg her den 27. April  

Lyder skønt. Bliver så spændende.  

Anmeld Citér

11. april 2016

MissTas

Nadiapigen skriver:

Lyder skønt. Bliver så spændende.  

Ja, det blir så vildt spændende. Utroligt man kan glæde sig så meget til første læge undersøgelse  men det er bare noget specielt når man ved det hele er sat i værk med scanning, vandrejournal, plan for graviditeten mm

Anmeld Citér

11. april 2016

Nadiapigen

MissTas skriver:

Ja, det blir så vildt spændende. Utroligt man kan glæde sig så meget til første læge undersøgelse  men det er bare noget specielt når man ved det hele er sat i værk med scanning, vandrejournal, plan for graviditeten mm

Helt enig. Er det jeres første 

Anmeld Citér

11. april 2016

MissTas

Nadiapigen skriver:

Helt enig. Er det jeres første 

Nej har en fælles datter på 4 år, så det er nr 2 men hun glæder sig så meget til at blive storesøster og er bare så klar til det 

Anmeld Citér

11. april 2016

Nadiapigen

MissTas skriver:

Nej har en fælles datter på 4 år, så det er nr 2 men hun glæder sig så meget til at blive storesøster og er bare så klar til det 

Årh hvor skønt. Vores er så lille så han ikk forstår det endnu .. han bliver 1 år den 25

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.