Novemberbaby ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2016

Nadiapigen

MorTilEn2013Dreng skriver:

Meget synes også der er længe vente til maj ja det er det har en dreng på 3 år  

er det din første? 

Kan sagtens forstå dig! 

Skønt, jeg har også en søn på snart 1 år. Så det gået lidt stærkt, men planlagt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2016

MorTilEn2013Dreng

Nadiapigen skriver:

Kan sagtens forstå dig! 

Skønt, jeg har også en søn på snart 1 år. Så det gået lidt stærkt, men planlagt 

Her var det også planlagt men det er nu dejligt med de unger  

Anmeld Citér

3. april 2016

Nadiapigen

Her var det også planlagt men det er nu dejligt med de unger  

Helt enig. 

Årh kan ikke vente med a komme til lægen

Og fortælle familien det

Anmeld Citér

3. april 2016

MorTilEn2013Dreng

Nadiapigen skriver:

Helt enig. 

Årh kan ikke vente med a komme til lægen

Og fortælle familien det

Det kan jeg godt forstå dog ved hele min familie det og hele min kærestes familie faktisk alle ved det da min svigermor skrev det på Facebook den dag hun fik det af vide, så nederen 

Anmeld Citér

3. april 2016

Ersåspændt

Hej kommende novembermødre. 

Vi har et lille novembermirakel på vej - ihvertfald hvis man skal tro på de mange tests jeg har taget ��

Tillykke til jer med de små spirer

Anmeld Citér

3. april 2016

Nadiapigen

Det kan jeg godt forstå dog ved hele min familie det og hele min kærestes familie faktisk alle ved det da min svigermor skrev det på Facebook den dag hun fik det af vide, så nederen 

Ej da. Det da noget man gerne selv vil offentliggøre , hvis det skal offentliggøres  

Vi valgte ikke a lægge det på Facebook osv med vores 1. Det skulle kun være vores og familien viden. 

Jeg har bestilt en body til vores søn, hvor der står.  - jeg glæder mig til november..  på maven og på ryggen står der jeg skal være store bror 

Anmeld Citér

3. april 2016

Nadiapigen

Ersåspændt skriver:

Hej kommende novembermødre. 

Vi har et lille novembermirakel på vej - ihvertfald hvis man skal tro på de mange tests jeg har taget ��

Tillykke til jer med de små spirer

Nøøøøj, stort tillykke  

Har du regnet evt termin ud 

Dejlig med flere kommende mødre 

Anmeld Citér

3. april 2016

MorTilEn2013Dreng

Nadiapigen skriver:

Ej da. Det da noget man gerne selv vil offentliggøre , hvis det skal offentliggøres  

Vi valgte ikke a lægge det på Facebook osv med vores 1. Det skulle kun være vores og familien viden. 

Jeg har bestilt en body til vores søn, hvor der står.  - jeg glæder mig til november..  på maven og på ryggen står der jeg skal være store bror 

Ej hvor fedt hvor har du købt den henne?  

ja det var lidt nederen for ville først offentliggøre det efter nakkefold. Men min kæreste kan nu heller ikke lukke med det og siger det til alle 

Anmeld Citér

3. april 2016

Ersåspændt

Nadiapigen skriver:

Nøøøøj, stort tillykke  

Har du regnet evt termin ud 

Dejlig med flere kommende mødre 

Vi har termin den 13/11. 

Jeg skal have taget blod- og urinprøve den 15/4 og til første graviditetsundersøgelse den 21/4. 

Kan slet ikke vente 

Anmeld Citér

4. april 2016

Nadiapigen

Ej hvor fedt hvor har du købt den henne?  

ja det var lidt nederen for ville først offentliggøre det efter nakkefold. Men min kæreste kan nu heller ikke lukke med det og siger det til alle 

Mener nok den hed cottentrends. Søgte på Google " body med tekst."  Er spændt på hvornår den kommer.  

Det også virkelig svært ikke a sige det. Jeg har også lyst til a sige det til alle 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.