Aprilsnar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Ved ikke hvorfor, men efter jeg er blevet ældre, så synes jeg ikke, at det er sjovt at lave joke med man er gravid...

har også nogle på min Fb som har skrevet de er det. Meget nemt at regne ud...

sygdom skal man aldrig joke med

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2016

AJ14

Anonym skriver:

Puha syndes at det der aprilsnar går over gevind i år

På min Facebook alene har der været mange der er over min grænse, men vil nævne de to efter min mening groveste.

Min forholdsvis tætte veninde tagger sig ind på hospitalet og skriver hun skal ha fjernet sit bryst 

En anden veninde skriver hun er 12 uger henne og vi går alle sammen amok i glæde. Især hendes svigermor. De har prøvet i flere år.

Er der andre end mig der syndes det er over grænsen eller er jeg sart? 

Når det er andres følelser det går ud over på den måde er det for meget. 

Ved ikke om det er fordi jeg har hørt alt for mange aprilsnar gennem tiden. Men synes efterhånden 1. April hænger mig ud af halsen. Men ja,  synes der er rigtigt mange i år. Synes det tager mere og mere til. Man skal lidt overgå hinanden på en eller anden måde. Ved ikke om det bare er mig der har det sådan 

Anmeld Citér

1. april 2016

ErDuHerIkkeSnart

Jeg synes at begge dele er lidt usmagelig - og egentlig også en ret plat/upassende form for humor. Begge dele risikerer at træde grundigt på nogen som rent faktisk kæmper med alvorlige ting... og igen... hvor er det sjove eller opfindsomme?

Anmeld Citér

2. april 2016

Mami

Den groveste jeg har Stødt på var: 

Det er med stor sorg vi må fortælle M (3 årig barn) er gået bort. Søren og jeg arbejder på en lillebror men intet kan erstatte M. 

- DET SGU DA EN UNDERLIG JOKE?! 

Anmeld Citér

2. april 2016

Loa

Mami skriver:

Det er med stor sorg vi må fortælle M (3 årig barn) er gået bort. Søren og jeg arbejder på en lillebror men intet kan erstatte M. 

Var det vitterligt en joke så??????? 

Det er fandme sygt!!!!!

Anmeld Citér

2. april 2016

Mami

Loa skriver:

Var det vitterligt en joke så??????? 

Det er fandme sygt!!!!!

Ja det var en joke. Skide sjovt 

Anmeld Citér

2. april 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mami skriver:

Hold nu kæft hvor er det sindssygt! Det kan da ikke være sjovt uanset hvordan man vender og drejer det! Hold da op, sikke en joke!

Anmeld Citér

2. april 2016

Mami

MummiT skriver:

Hold nu kæft hvor er det sindssygt! Det kan da ikke være sjovt uanset hvordan man vender og drejer det! Hold da op, sikke en joke!

Simpelthen så mærkeligt at joke med. Hun fik også hård medfart i kommentaren 

Anmeld Citér

2. april 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mami skriver:

Simpelthen så mærkeligt at joke med. Hun fik også hård medfart i kommentaren 

Det kan jeg godt forstå.. Puha altså, sikke en humor..

Anmeld Citér

2. april 2016

Tin

Profilbillede for Tin
Anonym skriver:

Puha syndes at det der aprilsnar går over gevind i år

På min Facebook alene har der været mange der er over min grænse, men vil nævne de to efter min mening groveste.

Min forholdsvis tætte veninde tagger sig ind på hospitalet og skriver hun skal ha fjernet sit bryst 

En anden veninde skriver hun er 12 uger henne og vi går alle sammen amok i glæde. Især hendes svigermor. De har prøvet i flere år.

Er der andre end mig der syndes det er over grænsen eller er jeg sart? 

Langt over grænsen - begge to!! Ingen af dem er sjove.

Tilgengæld må jeg bare dele min egen lille aprilsnar.  Jeg arbejder om natten, så jeg kom hjem kl lidt i 8 i går. De to yngste sad i stuen og gloede tv. De er 8 og 11 år.

Jeg gik indtil dem, og med stor begejstring sagde jeg: nøjjjj jeg har lige opdaget at Bertram skal have hvalpe (vores hankat)! 

Ungerne fløj op af sofaen... Juhuuu, hvornår, nej hvor bliver det dejligt. De fandt Bertram i vindueskarmen, kælede med ham og nej, hvor bliver det altså spændende, Bertram....

APRILSNAR 

Hvornår har en hankat fået hvalpe....??

Bare deres udtryk i ansigtet  og de kunne heldigvis godt se det sjove i det,men resten af dagen måtte jeg selv passe på, for de gjore hvad de kunne for at hamle op med den 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.