Aprilsnar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.339 visninger
22 svar
14 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. april 2016

Anonym trådstarter

Puha syndes at det der aprilsnar går over gevind i år

På min Facebook alene har der været mange der er over min grænse, men vil nævne de to efter min mening groveste.

Min forholdsvis tætte veninde tagger sig ind på hospitalet og skriver hun skal ha fjernet sit bryst 

En anden veninde skriver hun er 12 uger henne og vi går alle sammen amok i glæde. Især hendes svigermor. De har prøvet i flere år.

Er der andre end mig der syndes det er over grænsen eller er jeg sart? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2016

Loa

Den første synes jeg er grov, den næste bob bob - det er da synd for familien hvis de tror på det og det ikke passer.

Iøvrigt forstår jeg så ikke folk synes det er specielt sjovt at joke med nogle af de ting der....

Anmeld Citér

1. april 2016

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Den første synes jeg er grov, den næste bob bob - det er da synd for familien hvis de tror på det og det ikke passer.

Iøvrigt forstår jeg så ikke folk synes det er specielt sjovt at joke med nogle af de ting der....

Nej jeg kan heller ikke se det sjove i det 

Anmeld Citér

1. april 2016

Anonym

Den første syntes jeg er for åndsvagt, i sådanne tilfælde, HVIS det en anden gang skulle gå hen og blive virkelighed en dag, så ville jeg overhovedet ikke tro på hende.

Den anden er da okey som sådan, men hvis de har været lang tid om projekt baby, så tænker jeg, at hun da selv må blive ramt af hendes egen spøg? 

Anmeld Citér

1. april 2016

Kay

Død ødelæggelse og alvorlig sygdom spøger man bare ikke med!! 

Anmeld Citér

1. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Den første syntes jeg er for åndsvagt, i sådanne tilfælde, HVIS det en anden gang skulle gå hen og blive virkelighed en dag, så ville jeg overhovedet ikke tro på hende.

Den anden er da okey som sådan, men hvis de har været lang tid om projekt baby, så tænker jeg, at hun da selv må blive ramt af hendes egen spøg? 

Svigermor blev i hver tilfælde rigtig ked af det. Det syndes jeg er synd

Anmeld Citér

1. april 2016

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Død ødelæggelse og alvorlig sygdom spøger man bare ikke med!! 

Nej vel

Anmeld Citér

1. april 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

På min Facebook alene har der været mange der er over min grænse, men vil nævne de to efter min mening groveste.

Min forholdsvis tætte veninde tagger sig ind på hospitalet og skriver hun skal ha fjernet sit bryst 

En anden veninde skriver hun er 12 uger henne og vi går alle sammen amok i glæde. Især hendes svigermor. De har prøvet i flere år.

Tåbeligt. Ved den første ville jeg ikke kunne lade være med at reagere og skrive enten, at det var en meget dårlig spøg, eller at jeg da også selv gik rundt og havde en fest ved tanken om alle de kræftsyge og -døde i min omgangskreds - det er så sjovt at tænke på, at det også kunne ske for en nær veninde. 

Med den anden tænker jeg, at det bestemt var synd for svigermor, men at kvinden selv da må have et meget afslappet forhold til sin ufrivillige barnløshed. Derfor kan andre i hendes sted selvfølgelig godt lade sig såre over, at hun synes, det er noget at joke med. 

Anmeld Citér

1. april 2016

esioul

Anonym skriver:

Fatter ikke hvad der er sjovt ved at joke med en graviditet :-o 

Anmeld Citér

1. april 2016

Mortil2piger18

Anonym skriver:

Har 7 på min Facebook der har joket med at være gravid, ja ja ved jo det er for sjov, men nu hvor man selv er i fertilitetsbehandling så synes jeg virkelig ikke det er sjovt at læse!! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.