Jeg føler jeg ikke kan lege med mit barn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2016

Enirt

migxher skriver:

Kan i ikke tage på legepladsen hvor han så kan få lov til at tumle? Og du så bare kigger på (: Der skal sikkert nok være andre børn han kan tumle med. Og ellers kan han jo passende lærer at aktiverer sig selv. Det tror jeg nu er sundt for børn at kunne. 
Eller måske tage i svømmehallen. Det er super lækkert at være i vandet når man er gravid, det tager lige lidt af presset på kroppen. Og det vil han sikkert syne var sjovt, at kunne tumle i vandet. 

Han er kun 3 år og har derfor stadig brug for hjælp til konflikter med andre børn og det er ikke så tit der er nogen på legepladsen når vi kommer. Bare det at gå der ned og gå rundt gør at jeg bliver helt smadret i bækkenet og får ondt.

Svømmehallen har vi gjort en enkelt gang. Men igen han er 3 år og har brug for hjælp til bad, toilet, lidt til tøj osv. Så er lidt afhængig af at have en med som kan hjælpe ham. ellers er jeg helt brugt inden vi kommer hjem igen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Enirt skriver:

Tak for input. Generelt er han ikke til få med på de stille aktiviteter.

Men tænker at jeg vil prøve modellervoks, lego og det med at lave monstre. Så må vi se hvad han siger til det, om han kan blive fanget af det.

Og ellers tænker jeg du må forklare ham hvorfor du ikke kan gå ud med ham. Jeg var sengeliggende da jeg var gravid med mit andet barn og egentlig har han haft godt af at lære at lege selv, for det kunne han slet ikke finde ud af vi altid var fordelt sådan at den ene laver mad og den anden leger. Men med lillebrors ankomst ville det jo ikke være muligt i samme omfang - så han har også haft godt af at prøve at lege selv 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.