ulykkelig i forhold uden sex :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2016

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar

Jeg har fortalt ham hvordan landet ligger. han siger han vil forsøge at rette op på det i en måed, hvis det ikke hjælper er det parterapi! og ellers må vi desværre gå hver tit sit, selvom det knuser mig

men ja, det har virkelig tærret på mit selvværd, føler mig ikke pæn eller god nok. Tror også, hvis vi gik fra hinanden, at der desværre vil gå laaang tid før jeg ville turde være fysisk med en anden. føler  mig så usikker! Før i tiden, var jeg bestem ikke genert, og fik tit komplimenter over hvordan jeg var i sengen, af andre mænd.. men nu.. ahh.. meget der skal genopbygges! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2016

B&J

Syntes bestemt ikke du skal forlade ham pga sex. Det er her i skal snakke sammen. 

Det er nu du skal begynde klappe ham et kærlig klap i røven . Kølen når børne er lagt i seng put sammen s en god film mens i slapper af. Også bliv selv lidt mere kælende i sengen, hvis du ligger op til sex siger han så fra ? 

Hvad med i weekenderne har i mere tid der.? 

Anmeld Citér

31. marts 2016

Anonym trådstarter

sys også det ville være ærgerligt. Kan slet ikke holde tanken du med dele børn og det! 

vil søge at lægge op til ham i aften, selvom det bestemt bliver akavet!! men ja, en gang skal jo være den første, og så må vi se om det ikke bliver mere afslappet igen efter nogle gange.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.