Gravid / Alkohol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2016

Anonym

Jeg har lige fået pencilin mod skedekartar, og der må man ikke drikke, heller ikke 3 dage efter endt kur - det virker nemlig som antabus  

Den ville jeg nok bruge, selvom den er lidt "af mode", men ville have så svært ved at finde på noget andet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2016

Anonym trådstarter

Hvor er i søde.. 

Jeg har virkelig tænkt mange tanker omkring hvad jeg kan gøre.. 

Jeg vil overveje det med pencilen eller 'bare være lidt dårlig'  

Og god ide det med at være chauffør..  

- Min kæreste kan ik lader med at små grine af mig, da han ved at jeg er SÅ dårlig til at lyve, så han er spændt på hvor længe jeg kan holde på den hemmelighed  

Anmeld Citér

5. april 2016

MRS.Thomsen

Jeg var til en julefrokost lige før jeg blev gravid, og der sagde jeg bare at vi prøvede at lave en baby, men at det var for tidligt at teste, så jeg helst ville være på den sikre side. Det forstår de fleste. 

Ellers kan du sige, at du skal noget dagen efter om formiddagen ala svigermors fødselsdag eller hjælpe en ven med at flytte, og du derfor ikke skal have tømmermænd dagen efter.

Til brylluppet er alle for travlt optaget af brudeparret til at holde øje med om du drikker vin eller vand 

God fest og tillykke med graviditeten! 

Anmeld Citér

5. april 2016

Anonym

Jeg var til min søsters polterabend  (som jeg selv havde være med til at arrangere) og efterfølgende bryllup da jeg var meget tidlig gravid og vi ønskede ikke at fortælle det så tidligt. 

Til polterabend var jeg lidt "småsyg" - og ville derfor køre hjem istedet for at blive og sove. Til bryllup lagde ingen mærke til noget - jeg sippede lidt til enkelte glas - og lod resten stå /hældte det ud på toilettet og byttede glas med min mand. Jeg sad lige overfor min søster - og hun opdagede intet. 

Men det afhænger nok også lidt af hvor meget party - abe du plejer at være. Penicillin er verdens dårligste og nemmest gennemskuelige undskyldning  (medmindre du ligefrem vil.involvere resten i at du har skedekatar )

Anmeld Citér

5. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg var til min søsters polterabend  (som jeg selv havde være med til at arrangere) og efterfølgende bryllup da jeg var meget tidlig gravid og vi ønskede ikke at fortælle det så tidligt. 

Til polterabend var jeg lidt "småsyg" - og ville derfor køre hjem istedet for at blive og sove. Til bryllup lagde ingen mærke til noget - jeg sippede lidt til enkelte glas - og lod resten stå /hældte det ud på toilettet og byttede glas med min mand. Jeg sad lige overfor min søster - og hun opdagede intet. 

Men det afhænger nok også lidt af hvor meget party - abe du plejer at være. Penicillin er verdens dårligste og nemmest gennemskuelige undskyldning  (medmindre du ligefrem vil.involvere resten i at du har skedekatar )

Heldigvis er polterabend overstået og det hele gik bare SÅ godt 

Jeg var chauffør, så de havde helt forståelse for at jeg ikke ville drikke  YEA!! 

Og som jeg sagde til de andre tøser, så kan man sagtens more sig uden at drikke 

Jeg har en god undskyldning til Bryllupet.. Endnu engang chauffør 

Vi bor ca 40 min fra stedet det blir holdt, så nogen skal jo køre hjem  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.