Gravid / Alkohol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.593 visninger
14 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. marts 2016

Anonym trådstarter

Hey Tøser.. 

Jeg står i et stort dilemma.. 

Jeg har idag testet positiv..  ENDELIG lykkes det for os!!! 

- Jeg er anonym indtil familien har fået beskeden 

Men problemet ligger i at vi står og skal til polterabend her i weekenden... 

Hvad kan jeg dog bruge som undskyldning for IKKE at drikke alkohol!!?! 

Jeg er normalt en som sagtens kan fyre den af, og faktisk har jeg osse sørget for drinks/drikkelse til turen.. 

Men HJÆlP ?!? 

Samtidig med skal jeg bruge en undskyldning for heller ik at drikke til Bryllupet weekenden efter.. 

Kæresten tænker at jeg skal sige at jeg tager penicillin mod et-eller-andet?! 

Hjææææææælp... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Hey Tøser.. 

Jeg står i et stort dilemma.. 

Jeg har idag testet positiv..  ENDELIG lykkes det for os!!! 

- Jeg er anonym indtil familien har fået beskeden 

Men problemet ligger i at vi står og skal til polterabend her i weekenden... 

Hvad kan jeg dog bruge som undskyldning for IKKE at drikke alkohol!!?! 

Jeg er normalt en som sagtens kan fyre den af, og faktisk har jeg osse sørget for drinks/drikkelse til turen.. 

Men HJÆlP ?!? 

Samtidig med skal jeg bruge en undskyldning for heller ik at drikke til Bryllupet weekenden efter.. 

Kæresten tænker at jeg skal sige at jeg tager penicillin mod et-eller-andet?! 

Hjææææææælp... 

Den med penicillin holder ikke da man godt må drikke på meget penicillin Idag 

Hvorfor ikk bare sige du ikk er helt på toppen men ville ikke melde afbud da det jo er en stor dag. Men at du bare holder den rolige stil. 

Anmeld Citér

29. marts 2016

CBbaby

Tja, den med pencillin er så udvandet, at man ligeså godt kan sige, at man er gravid - i hvertfald til folk i familiealderen

Jeg ville bare tage tage "lade som om" tåre.. til bryllupper og sådan er der alligevel så mange mennesker og glas, at ingen har styr på det. Så kan du bare holde om et glas champagne i ny og næ og "nippe" til. Og hvis der er druklege kan du snige dig på toilettet eller sige, ej, har simpelthen fået for meget allerede, hvis jeg skal holde natten ud

Anmeld Citér

29. marts 2016

CBbaby

Diosa85 skriver:

Den med penicillin holder ikke da man godt må drikke på meget penicillin Idag 

Hvorfor ikk bare sige du ikk er helt på toppen men ville ikke melde afbud da det jo er en stor dag. Men at du bare holder den rolige stil. 

Der er enkelt pencilin man ikke må drikke på, da det har "antabus" effekt eller søvndyssende effekt. Men det får man meget sjælendt

Anmeld Citér

29. marts 2016

Diosa85

CBbaby skriver:

Der er enkelt pencilin man ikke må drikke på, da det har "antabus" effekt eller søvndyssende effekt. Men det får man meget sjælendt

Det er jo også det jeg skriver. Skriver jo netop at meget penicillin må man drikke på i dag. hvor du bare vender den og siger det er meget lidt man ikke må drikke på. Ingen forskel 

Anmeld Citér

29. marts 2016

Anonym

Jeg ved ikke om undskyldningen med penicillin er så god. Det er meget få typer penicillin som gør at man ikke bør indtage alkohol, ved dem som oftest bliver brugt er det vist ikke noget problem.  

Jeg ved ikke lige hvad din undskyldning ellers kan være. Jeg har i perioder ret kraftig halsbrand og når jeg har det, så drikker jeg ikke alkohol - ligegyldigt hvad jeg skal til. Det forværre det helt vildt og gør at jeg samtidig får ondt i maven. Måske kunne du sige noget i den stil? Evt snyde lidt ekstra og lade som om du drikker lidt i starten, hvorefter du kan konstatere at det bare bliver værre 

Håber i hvert fald det bliver er en god polterabend og bryllup selv om du ikke kan drikke 

Anmeld Citér

29. marts 2016

CBbaby

Diosa85 skriver:

Det er jo også det jeg skriver. Skriver jo netop at meget penicillin må man drikke på i dag. hvor du bare vender den og siger det er meget lidt man ikke må drikke på. Ingen forskel 

Haha, ja det er rigtigt. Læste nok dit indlæg lidt hurtigt -  Beklager

Sådan går det, når der ligger en lille en og ikke vil sove

Anmeld Citér

29. marts 2016

Rauw

Sig du allerede har tømmermænd efter lidt for meget vin igår og ikke gider og ligge og brække dig det næste døgn  eller joke med at du er gravid. Så er der ingen der tror på at du er gravid 

Anmeld Citér

29. marts 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Kan du ik bare være chafør? Vh stine

Anmeld Citér

29. marts 2016

Diosa85

CBbaby skriver:

Haha, ja det er rigtigt. Læste nok dit indlæg lidt hurtigt -  Beklager

Sådan går det, når der ligger en lille en og ikke vil sove

Haha helt i orden. Kender det godt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.