NF og overvægtig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2016

Anonym trådstarter

Tine B skriver:

Nakkefold (12+1), kønsscanning (14+5) og misdannelse (20+1) 

Mange tak! Det er jo fine billeder

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2016

Tine B

Anonym skriver:

Mange tak! Det er jo fine billeder

Ja, de fejler intet.. Og de er alle taget udvendig.. 

Anmeld Citér

29. marts 2016

Mortil2drenge<3

Anonym skriver:

Men man kan godt se, der er en baby på billederne eller hvad? 

Jo og de er rigtig søde til at fortælle hvad der er hvad, men kommer ogaå meget an på personen der scanner en om de vil bruge tid på få gode billeder  har oplevet komme ind til en der ikke gad så vi købte en kønsscanning og det blev en helt anden oplevelse og fik gode billeder ham 

Anmeld Citér

29. marts 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hejsa - jeg skal til nakkefoldsscanning i morgen og sidder lige og læser mine papirer igennem som jeg har fået tilsendt.

der står, at hvis man er overvægtig så kan billedekvaliteten være forringet, og det kan i nogle tilfælde være meget vanskeligt at se  væsentlige detaljer 

nogen en der har erfaringer med det?? Er selv overvægtig og førstegangsgravid, og ved sgu ik helt hvad jeg skal tolke ud fra det :/

kunne selvfølgelig ringe på svangreambulatoriet, men ville nødig ringe med dumme spørgsmål :/

Da jeg var første gangs vejede jeg 94 ved nf denne gang hvor jeg er 2 gangs er nu i uge 33+1 99,6 kg den ældste er knap 13,5 mdr er det først nu de syntes at hun er svær at de på scanning da hun ligger dybt inde i mig og langt nede så du skal skam ikke være urolig ellers kan de altid scanne dig indenvendig 

Anmeld Citér

29. marts 2016

GrønStjerne

Tine B skriver:

Ja, de fejler intet.. Og de er alle taget udvendig.. 

Tine jeg ville få fjernet de billeder der er vist lidt for meget info på til internettet :/

Anmeld Citér

29. marts 2016

Tine B

GrønStjerne skriver:

Tine jeg ville få fjernet de billeder der er vist lidt for meget info på til internettet :/

Der står nu intet andet end mit for og efternavn.. Det må gerne stå på nettet.. Der er ingen af tallene på midterbilledet der er mit personnummer, hvis det var det du tænkte på..  

Men tak for omtanken! 

Anmeld Citér

29. marts 2016

Kløver

Anonym skriver:

Hejsa - jeg skal til nakkefoldsscanning i morgen og sidder lige og læser mine papirer igennem som jeg har fået tilsendt.

der står, at hvis man er overvægtig så kan billedekvaliteten være forringet, og det kan i nogle tilfælde være meget vanskeligt at se  væsentlige detaljer 

nogen en der har erfaringer med det?? Er selv overvægtig og førstegangsgravid, og ved sgu ik helt hvad jeg skal tolke ud fra det :/

kunne selvfølgelig ringe på svangreambulatoriet, men ville nødig ringe med dumme spørgsmål :/

Kan de ikke det det de skal, laver de en invendig scanning (scanneren føres op i skeden) og der er ens vægt ikke en betydning 

Anmeld Citér

29. marts 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Nu har jeg taget billeder af mine scanningsbilleder, men. På det ene vejede jeg 72 kg som start vægt og på det andet vejede jeg 101 kg som start vægt. 

Personligt synes jeg ingen forskel der er, udover at jeg har taget lidt slørede billeder af billederne.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. marts 2016

GrønStjerne

Tine B skriver:

Der står nu intet andet end mit for og efternavn.. Det må gerne stå på nettet.. Der er ingen af tallene på midterbilledet der er mit personnummer, hvis det var det du tænkte på..  

Men tak for omtanken! 

Super Var netop tallene jeg var usikker på, så alt i orden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.