Øv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2016

Anonym trådstarter

Mn101186 skriver:

Kan ikke helt finde ud af det.. Men havde æl for 11 dage siden..og skal have min mens torsdag/fredag.. 

Så er du ca 3+4 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2016

Mn101186

Anonym skriver:

Så er du ca 3+4 

Når jeg taster det ind siger den 3+6 og det giver ingen mening så har ikke vist noget.. Ved min mens kommer torsdag hvis den kommer ��

Anmeld Citér

29. marts 2016

Anonym trådstarter

Mn101186 skriver:

Når jeg taster det ind siger den 3+6 og det giver ingen mening så har ikke vist noget.. Ved min mens kommer torsdag hvis den kommer ��

Så kan det jo kun være 3+5. Jeg er 3+4, men ægløsning den 18 marts og forventet mens den 1 april, altså på fredag ☺️

Anmeld Citér

29. marts 2016

Mn101186

Anonym skriver:

Så kan det jo kun være 3+5. Jeg er 3+4, men ægløsning den 18 marts og forventet mens den 1 april, altså på fredag ☺️

Ej hvor vildt.. Hvordan regner du det ud?? Jeg var inde på terminsbegregner.dk som regnede set ud for mig �� Ja så er det da klart med negative test, hvis man var så heldig at være gravid 

Anmeld Citér

29. marts 2016

Anonym trådstarter

Mn101186 skriver:

Ej hvor vildt.. Hvordan regner du det ud?? Jeg var inde på terminsbegregner.dk som regnede set ud for mig �� Ja så er det da klart med negative test, hvis man var så heldig at være gravid 

Du er 2+0 den dag du har ægløsning eller hvad man siger, du kan også skrive den første dag for sidste mens, så sku den gerne regne det rigtige ud ☺️

Anmeld Citér

30. marts 2016

Mn101186

Anonym skriver:

Du er 2+0 den dag du har ægløsning eller hvad man siger, du kan også skrive den første dag for sidste mens, så sku den gerne regne det rigtige ud ☺️

Når jeg skriver sidste dag fra mens så tager den en dag inden æl - og det kan jo ikke helt ske ���� 

mærker du nogle symptomer ?? 

Anmeld Citér

30. marts 2016

Anonym trådstarter

Mn101186 skriver:

Når jeg skriver sidste dag fra mens så tager den en dag inden æl - og det kan jo ikke helt ske ���� 

mærker du nogle symptomer ?? 

Den første dag du havde mens i denne måned, så ska jeg prøve? 

Nope, overhovedet ikk. Tror ikk jeg er gravid 

Anmeld Citér

30. marts 2016

Anonym trådstarter

Stadig negativ 

Anmeld Citér

30. marts 2016

Mn101186

Anonym skriver:

Den første dag du havde mens i denne måned, så ska jeg prøve? 

Nope, overhovedet ikk. Tror ikk jeg er gravid 

Det var den 2 marts.. Og havde ingen sym op til, men kan være min krop har ændret sig på en måned.

kan huske med Emma, der havde jeg først sym efter jeg testede positiv - efter jeg var gået over tid.. Havde kun av i maven - sååå det kan jo sagtens ske med dig ��

Anmeld Citér

30. marts 2016

Anonym trådstarter

Mn101186 skriver:

Det var den 2 marts.. Og havde ingen sym op til, men kan være min krop har ændret sig på en måned.

kan huske med Emma, der havde jeg først sym efter jeg testede positiv - efter jeg var gået over tid.. Havde kun av i maven - sååå det kan jo sagtens ske med dig ��

Den siger du er 4+0 idag 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.