Øv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.634 visninger
37 svar
3 synes godt om
29. marts 2016

Anonym trådstarter

Har testet idag 3+4 og den var pænt negativ, kan jeg overhovedet regne med en postiv test alligevel? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2016

Tine B

Det er umuligt at svare på.. Nogle danner hcg tidligt, andre gør det sent.. Det kommer jo også an på hvornår ægget sætter sig fast.. Nogle kan først teste positivt omkring 6+ - 7+.. 

Jeg testede 4+0, havde ikke mulighed for det før, men tror også min havde været negativ ved 3+4, da den var meget svag ved 4+0.. 

Prøv igen om et par dage, hvis ikke din mens kommer.. 

Anmeld Citér

29. marts 2016

Anonym trådstarter

Tine B skriver:

Det er umuligt at svare på.. Nogle danner hcg tidligt, andre gør det sent.. Det kommer jo også an på hvornår ægget sætter sig fast.. Nogle kan først teste positivt omkring 6+ - 7+.. 

Jeg testede 4+0, havde ikke mulighed for det før, men tror også min havde været negativ ved 3+4, da den var meget svag ved 4+0.. 

Prøv igen om et par dage, hvis ikke din mens kommer.. 

Ja det ved jeg godt, man blir bare sådan lidt øv, sku man ha ventet alligevel, men det kan man bare heller ikk, jeg er ingen gang sikker på jeg har haft ægløsning, men prøver igen på torsdag med morgen urin, det var det nemlig ikk idag, ellers sku mens vidst komme omkring på fredag 

Anmeld Citér

29. marts 2016

Rtjm05

Anonym skriver:

Har testet idag 3+4 og den var pænt negativ, kan jeg overhovedet regne med en postiv test alligevel? 

Jeg testede på dag 3+6 bragende negativ, men dagen efter 4+0 var den positiv, så det kan sagtens ske endnu 

Anmeld Citér

29. marts 2016

Mn101186

Jeg testede også bragende negativ ved 3+ over flere dage.. Så nu venter jeg til jeg er gået flere dage over tid..

man bliver nemlig ret øv!!!! 

Anmeld Citér

29. marts 2016

Anonym trådstarter

rikkeivalo skriver:

Jeg testede på dag 3+6 bragende negativ, men dagen efter 4+0 var den positiv, så det kan sagtens ske endnu 

Ja okay og der er endda kun 1 dag til forskel, men hvor dejligt 

Anmeld Citér

29. marts 2016

Anonym trådstarter

Mn101186 skriver:

Jeg testede også bragende negativ ved 3+ over flere dage.. Så nu venter jeg til jeg er gået flere dage over tid..

man bliver nemlig ret øv!!!! 

Hvor langt er du nu?

Anmeld Citér

29. marts 2016

Mn101186

Anonym skriver:

Hvor langt er du nu?

Kan ikke helt finde ud af det.. Men havde æl for 11 dage siden..og skal have min mens torsdag/fredag.. 

Anmeld Citér

29. marts 2016

Rtjm05

Anonym skriver:

Ja okay og der er endda kun 1 dag til forskel, men hvor dejligt 

Ja og den jeg tog 3+6 var der ikke så meget som en skyggestreg, heller ikke efter tid, så blev noget overrasket over at den var positiv dagen efter 

Anmeld Citér

29. marts 2016

Anonym trådstarter

rikkeivalo skriver:

Ja og den jeg tog 3+6 var der ikke så meget som en skyggestreg, heller ikke efter tid, så blev noget overrasket over at den var positiv dagen efter 

Puha hvor spændende, men man tør jo ikk selv håbe på for meget 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.