har ikke testet siden lørdag men ja er i tvivl :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2016

Diosa85

Newgirl. skriver:

jeg skulle have mens onsdag/torsdag. så er i dag 5/6 dage over tid, fik hvad jeg kalder en negativ test i lørdags, nogen kan se en streg, kan også selv ane den, men vil mene det en skyggestreg. men ja, jeg har de sidste 2 dage haft meget udflåd sådan helt tykt hvidt artigt, + jeg vågner op med hovedpine (plejer jeg aldrig at gøre). går tidlig i seng, og står sent op fordi jeg er så sagtens træt. + min lænd gør mega ondt igen (dette gjorde den også 3+0 til 3+5 ca)   Kan det være jeg bare producere hcg langsomt??.. hvornår kunne i teste positiv?.. tør ikke teste før om et par dage. 

Jeg kunne først teste svagt positivt da jeg var gået næsten 14 dage over tid. Så var et sted mellem uge 6 og 7. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2016

123.

Mynewlife skriver:

Valmed er måske skidt til at lave en streg - OVER TID.. :-) Men der gælder de samme regler jo som alle andre, at man ikke skal kigge på testen over de 5 minutter. 

Det er også indenfor tid jeg mener den laver en streg tit. :-)

ja okay �� men så må jeg lige se om jeg kan komme i en af de buttiker sener hvis ikke posten er kommet med de andre. Købte to forskelige slags. Nogle alm og nogen der måler ned til 10 �� men tror ikke jeg kan holde mig så længe :-o

Anmeld Citér

30. marts 2016

123.

Diosa85 skriver:

Jeg kunne først teste svagt positivt da jeg var gået næsten 14 dage over tid. Så var et sted mellem uge 6 og 7. 

hvor vildt :-o. Viste ikke man kunne være så langsom ang hcg, :-o

Anmeld Citér

30. marts 2016

Diosa85

Newgirl. skriver:

hvor vildt :-o. Viste ikke man kunne være så langsom ang hcg, :-o

Næh det vidste jeg heller ikke og prøvede ikke at få børn så den positive test kom som noget af en overraskelse. Men har fået en dejlig søn ud af det. 

Anmeld Citér

30. marts 2016

Diosa85

Newgirl. skriver:

synes kun jeg har læst at valmed laver en streg?. Men det som nogle kan se er kommet indenfor de 5 min.

Der var valmed jeg testede med da jeg var gået så lang tid over 

Anmeld Citér

30. marts 2016

Sedigfor

Kan også være fordi du gerne vil være gravid og din krop så snyder dig til at være det, uden at være det.

Anmeld Citér

30. marts 2016

123.

Sedigfor skriver:

Kan også være fordi du gerne vil være gravid og din krop så snyder dig til at være det, uden at være det.

jeg har overhovedet ikke tænkt på at jeg så gerne vil have det skal lykkes denne gang, har haft så travlt med eksamens forberedelse, men ja min krop den snyder mig ligenu. det pisse træls, vil så gerne have mens kommer så jeg kan komme til vandscanningene  

Anmeld Citér

30. marts 2016

123.

nu har jeg testede med tog forskelige test, begge to helt negative... men mens er bare ikke dukket op endnu.  det øv, nu vil jeg se om jeg kan få lov til at få provera(der fremkalder mens) nu istedfor om en uge først. 

Anmeld Citér

31. marts 2016

123.

fik tager blodprøve i dag, og nu er jeg begyndt at pletbløde.. Så sjovt som ens krop kan være mærkelig! En uge over tid :-o

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.