har ikke testet siden lørdag men ja er i tvivl :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

968 visninger
18 svar
0 synes godt om
29. marts 2016

123.

jeg skulle have mens onsdag/torsdag. så er i dag 5/6 dage over tid, fik hvad jeg kalder en negativ test i lørdags, nogen kan se en streg, kan også selv ane den, men vil mene det en skyggestreg. men ja, jeg har de sidste 2 dage haft meget udflåd sådan helt tykt hvidt artigt, + jeg vågner op med hovedpine (plejer jeg aldrig at gøre). går tidlig i seng, og står sent op fordi jeg er så sagtens træt. + min lænd gør mega ondt igen (dette gjorde den også 3+0 til 3+5 ca)   Kan det være jeg bare producere hcg langsomt??.. hvornår kunne i teste positiv?.. tør ikke teste før om et par dage. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2016

ønskebarn_3

Newgirl. skriver:

jeg skulle have mens onsdag/torsdag. så er i dag 5/6 dage over tid, fik hvad jeg kalder en negativ test i lørdags, nogen kan se en streg, kan også selv ane den, men vil mene det en skyggestreg. men ja, jeg har de sidste 2 dage haft meget udflåd sådan helt tykt hvidt artigt, + jeg vågner op med hovedpine (plejer jeg aldrig at gøre). går tidlig i seng, og står sent op fordi jeg er så sagtens træt. + min lænd gør mega ondt igen (dette gjorde den også 3+0 til 3+5 ca)   Kan det være jeg bare producere hcg langsomt??.. hvornår kunne i teste positiv?.. tør ikke teste før om et par dage. 

Ville nok tage en test hvis du ikk har testet siden lørdag, det alligevel nogle dage siden ☺️

Anmeld Citér

29. marts 2016

Mutti84

Har du evt. Et billede af den test du tog i lørdags?

Synes også sagtens du kan prøve at teste igen

Anmeld Citér

29. marts 2016

123.

mutti84 skriver:

Har du evt. Et billede af den test du tog i lørdags?

Synes også sagtens du kan prøve at teste igen

jeg tør godt nok ikke, men her er testene fra i lørdags,  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

29. marts 2016

123.

og denne her tog jeg 3+ et eller andet .. det var en hs test der kan måle ned til 10  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

29. marts 2016

Anonym8200

Newgirl. skriver:

jeg tør godt nok ikke, men her er testene fra i lørdags,  

Jeg kan se en meget meget svag streg, håber den er der!

Anmeld Citér

29. marts 2016

Mynewlife

Jeg ville tage en valmed hvis jeg var dig. (købes i spar, netto, bilka, føtex m.m.).. Apotekets har jeg desværre selv erfaring med næsten altid laver en streg, selvom man ikke er gravid.. Og dette har jeg også læst meget om. Held og lykke! 

Anmeld Citér

30. marts 2016

123.

Mynewlife skriver:

Jeg ville tage en valmed hvis jeg var dig. (købes i spar, netto, bilka, føtex m.m.).. Apotekets har jeg desværre selv erfaring med næsten altid laver en streg, selvom man ikke er gravid.. Og dette har jeg også læst meget om. Held og lykke! 

synes kun jeg har læst at valmed laver en streg?. Men det som nogle kan se er kommet indenfor de 5 min.

Anmeld Citér

30. marts 2016

123.

Anonym8200 skriver:

Jeg kan se en meget meget svag streg, håber den er der!

jeg tester i dag hvis altså testene kommer

Anmeld Citér

30. marts 2016

Mynewlife

Newgirl. skriver:

synes kun jeg har læst at valmed laver en streg?. Men det som nogle kan se er kommet indenfor de 5 min.

Valmed er måske skidt til at lave en streg - OVER TID.. :-) Men der gælder de samme regler jo som alle andre, at man ikke skal kigge på testen over de 5 minutter. 

Det er også indenfor tid jeg mener den laver en streg tit. :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.