17+5 Første spark?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2016

Mortil2drenge<3

JLRDP skriver:

Det føles lidt som en ret stor bobbel der rammer indersiden af den nederste del af maven hvis man kan sige det sådan? Jeg har haft rumsteren der i nogle dage hvor jeg bare tænkte det nok var rumlen i tarmene  Det har så bare været bebs der har gjort sig til kende tænker jeg

Lige præcis troede også bare det var min mave der rumlede eller tarmene der opførte sig åndssvagt  for mig lyder det ihvertfald som om det er baby 

glæd dig til du rigtig kommer til at mærke hvordan det hele ændre sig med tiden og mærke de fantastiske spark bare bliver stærker og stærkere 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2016

JLRDP

Molly90 skriver:

Lige præcis troede også bare det var min mave der rumlede eller tarmene der opførte sig åndssvagt  for mig lyder det ihvertfald som om det er baby 

glæd dig til du rigtig kommer til at mærke hvordan det hele ændre sig med tiden og mærke de fantastiske spark bare bliver stærker og stærkere 

Uuh jeg bliver så glad af at høre folks respons. Og vi glæder os meget herhjemme til det hele  Tak for svar 

Anmeld Citér

28. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

JLRDP skriver:

Ja det var det jeg tænkte. Men jeg har haft en sær følelse dernede i nogle dage hvor jeg bare tænkte det var rumlen i tarmene eller sådan noget. Men idag var jeg på ingen måde i tvivl. Og det bliver ved endnu  Det er ganske svagt jeg kan mærke det men min kæreste fik lov at mærke et enkelt kick  og vi fældede også en tåre sammen af glæde 

Var du også førstegangs da du mærkede det så tidligt? 

Ja, der er min første - kæresten mærkede det et par dage efter ved et heldigt tilfælde - super fin oplevelse

Anmeld Citér

28. marts 2016

MorTil3+

Første gang mærkede jeg det omkring uge 16. 3 gang mærkede jeg det fra uge 10 og min mand ku mærke det udenpå fra uge 14, men har altid været meget tynd. Og ham den sidste gut her er utrolig stærk, er næsten glad for han blev født for tidligt ellers havde hanbrækkede mine ribben.

Anmeld Citér

29. marts 2016

Anonym

Jeg var i uge 16 da jeg første gang mærkede liv og ikke var i tvivl....

Og der vil jeg ikke engang beskrive det som bobler med som decideret spark. Så jeg har nok mærket bobler før men ikke noget jeg rigtig har registeret skulle komme fra fosteret.

Hvis din livmorder er "bagud vendt" mærker man oftest liv tidligere end hvis den ligger foran barnet (foran vendt).

Anmeld Citér

29. marts 2016

Camilze

Jeg mærkede bobler omkring 18+2, så det er ikke helt umuligt, at det er baby du mærker Specielt hvis din moderkage ligger helt rigtigt Mærker du boble følelsen oftere og oftere kan du godt regne med, at det er baby, der siger hej  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.