17+5 Første spark?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
15 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. marts 2016

JLRDP

Jeg føler ingen tvivl om at have mærket første liv fra vores bebs  Jeg er 17+5 idag. Tænker det er lidt tidligt at mærke liv allerede, det er første graviditet? Er der andre der har mærket liv så tidligt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

Det er tidligt for en førstegangs - men jeg var også heldig. Havde mærket "noget" i en uges tid forinden og 17+0 var jeg ikke længere i tvivl...

Anmeld Citér

28. marts 2016

JLRDP

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Det er tidligt for en førstegangs - men jeg var også heldig. Havde mærket "noget" i en uges tid forinden og 17+0 var jeg ikke længere i tvivl...

Ja det var det jeg tænkte. Men jeg har haft en sær følelse dernede i nogle dage hvor jeg bare tænkte det var rumlen i tarmene eller sådan noget. Men idag var jeg på ingen måde i tvivl. Og det bliver ved endnu  Det er ganske svagt jeg kan mærke det men min kæreste fik lov at mærke et enkelt kick  og vi fældede også en tåre sammen af glæde 

Var du også førstegangs da du mærkede det så tidligt? 

Anmeld Citér

28. marts 2016

Mortil2drenge<3

Mærket selv små bobler i uge 17 men ikke direkte spark, men kender en der også mærket ret tidligt liv. Så tror ikke det er utænkeligt  

Anmeld Citér

28. marts 2016

JLRDP

Molly90 skriver:

Mærket selv små bobler i uge 17 men ikke direkte spark, men kender en der også mærket ret tidligt liv. Så tror ikke det er utænkeligt  

Det føles lidt som en ret stor bobbel der rammer indersiden af den nederste del af maven hvis man kan sige det sådan? Jeg har haft rumsteren der i nogle dage hvor jeg bare tænkte det nok var rumlen i tarmene  Det har så bare været bebs der har gjort sig til kende tænker jeg

Anmeld Citér

28. marts 2016

Babilooo

JLRDP skriver:

Jeg føler ingen tvivl om at have mærket første liv fra vores bebs  Jeg er 17+5 idag. Tænker det er lidt tidligt at mærke liv allerede, det er første graviditet? Er der andre der har mærket liv så tidligt? 

Jeg mærkede det i uge 13-14

Anmeld Citér

28. marts 2016

JLRDP

Smølfine123 skriver:

Wow var det førstegangs? 

Anmeld Citér

28. marts 2016

Babilooo

JLRDP skriver:

Wow var det førstegangs? 

Ja... Bobler

Anmeld Citér

28. marts 2016

JLRDP

Smølfine123 skriver:

Wow var det førstegangs? 

Anmeld Citér

28. marts 2016

Babilooo

Det var førstegangs og det var som små bobler der kildede. Meget hyggeligt. Fra uge 17 kunne jeg mærke dem udenpå når jeg lå ned. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.