ErDuHerIkkeSnart skriver:
Selvfølgelig kan det lade sig gøre på den måde - om du selv sprøjter det op eller om din kæreste kommer under samleje, gør ikke i denne sammenhæng den store forskel.
Personligt ville jeg nok finde det "for bøvlet" - og rent praktisk ville det være lidt noget rod tænker jeg. Men hvis det er det rigtige for jer, er der ikke noget objektivt, som forhindrer det.
Jeg ville synes at det var mere hensigtsmæssigt at modtage behandling, så I kan komme videre efter at have forsøgt så længe? Er I udredt - du skriver at I har været i IUI og at du har PCO - er I ikke henvist til IVF/ICSI herefter? Ikke at det er det som alle ønsker... det er blot den "gængse" vej frem...
Du er ikke i tidspres - din alder er glimrende, hvis ikke ligefrem fordelagtigt - og desuden er alderens betydning for fertilitet ofte en kende overdreven (omend den selvfølgelig falder om nogle år). Måske det er lidt voldsomt at stresse over at ville nå 4 børn indenfor et bestemt antal år, i stedet for blot at få hul på den første?
Når I har været i gang i så mange år, er det måske også på tide at overveje, at dele alt det i går igennem med jeres omverden? Nogen I kan stole på og være fortrolige med, som kan støtte jer lidt undervejs?
God vind herfra!
Det er nok lidt bøvlet, og nok også derfor jeg skriver herinde, for kan ikke helt finde ud af om jeg vil, det har jo egentlig bare været tanker jeg har fået i frustration over der intet sker.. 
Ja vi er udredt det er kun mig den er gal med. Jeg er ikke sendt videre til IVF pga at skolen mente at det tog for mange dage i måneden at jeg skulle afsted, og at jeg skulle vælge imellem om jeg ville uddannelsen eller om jeg ville forsætte med det "pjat". Der valgte jeg skolen, for vil ikke have jeg også mister min uddannelse
IUI forsøgene virkede ikke fordi de hormoner jeg fik der igennem fuckede min krop fuldstændig op.
Jo ved det godt, men det er bare et reelt problem, tror dog ikke jeg når at få 4 men ville gerne kunne nå mindst 2
Tror tanken om jeg slet ikke får nogen børn skræmmer mig utrolig meget..
Vi har informeret vores nærmeste familie om det her, men vi har problemer med at mandens barns mors familie skal blande sig når de falder over sådanne ting, og det har jeg absolut ikke behov for..