Rimelig sikker!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2016

Camilze

lillespir26 skriver:

Hvis den var positiv efter 10 sek er du helt sikkert imellem 6-12 uger henne ligesom mig henholdsvis 6 uger første gang 11+1 uger 2 gang så bestil Du en tid til lægen i næste uge en gang 

Hun behøver ikke være så langt henne som 12 uger. Jeg testede positiv knaldhamrende positiv inden for få sekunder, da jeg var 5+4. Men jeg ville også kontakte lægen tirsdag, så du kan få tjekket lidt om, hvor langt du ca. er, for du kan - som du selv siger, være godt på vej ind i din 2. måned af graviditeten, og så skal vandrejournalen laves
Og du bliver scannet mellem 11+5 og 13+5 første gang. Sådan ca.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2016

Anonym trådstarter

lillespir26 skriver:

Ro på du er nok ikke så langt henne men du kan være så langt henne hvis den er blevet positiv så hurtigt 

Er helt rolig  der kommer bare en masse tanker frem. Ja der gik ikke mere end 10 sekunder med begge tests jeg tog i morges. Jeg må ringe til min læge tirsdag, så jeg kan få afklaret det hele. 

Anmeld Citér

26. marts 2016

Anonym trådstarter

Camilze skriver:

Hun behøver ikke være så langt henne som 12 uger. Jeg testede positiv knaldhamrende positiv inden for få sekunder, da jeg var 5+4. Men jeg ville også kontakte lægen tirsdag, så du kan få tjekket lidt om, hvor langt du ca. er, for du kan - som du selv siger, være godt på vej ind i din 2. måned af graviditeten, og så skal vandrejournalen laves
Og du bliver scannet mellem 11+5 og 13+5 første gang. Sådan ca.  

Tak for svaret  ja jeg ringer til lægen som det første på tirsdag. Jeg har lidt en ide om, at jeg er blevet gravid omkring start/midt februar. Men det kan også sagtens være sket i slutningen af januar.

Anmeld Citér

26. marts 2016

Nadiapigen

Anonym skriver:

Hej allesammen. 

Jeg har lige taget en GT og den er positiv. Stregerne kom på under 10 sekunder. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv lige nu. Kan man virkelig være sikker på det?? Synes bare det virker så uvirkeligt! Og jeg er så nervøs for, at det måske slet ikke er sandt? Det er første gang for os, så jeg er slet ikke lige klar over hvad jeg skal gøre, men jeg skal vel ringe til min læge som det første på tirsdag, ikke? 

Stort tillykke ! Så flot positiv  

Fik selv en positiv test onsdag morgen.  ( Med clearblue) utrolig følelse. Selvom det 2 gang. 

Jeg skal os ringe til læge tirsdag. 

Anmeld Citér

26. marts 2016

Anonym trådstarter

Nadiapigen skriver:

Stort tillykke ! Så flot positiv  

Fik selv en positiv test onsdag morgen.  ( Med clearblue) utrolig følelse. Selvom det 2 gang. 

Jeg skal os ringe til læge tirsdag. 

Mange tak! Og kæmpe tillykke til dig også! Det er en fantastisk følelse, men også vildt skræmmende synes jeg! Har ingen ide om hvad jeg skal forvente, andet end at det bliver skønt. 

Hvad var dine symptomer? Kunne være sjovt at "følges", når vi nu er lidt i samme båd 

Anmeld Citér

26. marts 2016

Nadiapigen

Anonym skriver:

Mange tak! Og kæmpe tillykke til dig også! Det er en fantastisk følelse, men også vildt skræmmende synes jeg! Har ingen ide om hvad jeg skal forvente, andet end at det bliver skønt. 

Hvad var dine symptomer? Kunne være sjovt at "følges", når vi nu er lidt i samme båd 

Jeg er i samme båd. Vildt lykkelig men samtidig bange.. 

Er lige startet nyt job,  så er lidt bekymret. Har 3 mdrs prøvetid  

- Det eneste der var da jeg tog testen, var vildt ømme dutter. Nu har jeg en smule kvalme og jag i underlivet. Plus ømme dutter. Hva med dig ? 

Anmeld Citér

26. marts 2016

Anonym trådstarter

Nadiapigen skriver:

Jeg er i samme båd. Vildt lykkelig men samtidig bange.. 

Er lige startet nyt job,  så er lidt bekymret. Har 3 mdrs prøvetid  

- Det eneste der var da jeg tog testen, var vildt ømme dutter. Nu har jeg en smule kvalme og jag i underlivet. Plus ømme dutter. Hva med dig ? 

Det synes jeg faktisk er meget rart at vide, at nogen er i samme båd 

okay, det lyder lidt ligesom mine symptomer. Har haft vildt ømme bryster og især den ene er øm. Plus dutterne er hævet 

Derudover har jeg den sygeste kvalme næsten fra morgen til aften med opkastninger (håber ikke det varer ved under hele graviditeten!).. 

Jeg er næsten lige startet min sidste praktik som sygeplejerske og skulle gerne være færdig til januar, men det ser ud til der er andre planer for det nu det er en smule frustrerende faktisk. Havde ikke regnet med det ville gå så stærkt med at blive gravid. 

Anmeld Citér

27. marts 2016

Nadiapigen

Anonym skriver:

Det synes jeg faktisk er meget rart at vide, at nogen er i samme båd 

okay, det lyder lidt ligesom mine symptomer. Har haft vildt ømme bryster og især den ene er øm. Plus dutterne er hævet 

Derudover har jeg den sygeste kvalme næsten fra morgen til aften med opkastninger (håber ikke det varer ved under hele graviditeten!).. 

Jeg er næsten lige startet min sidste praktik som sygeplejerske og skulle gerne være færdig til januar, men det ser ud til der er andre planer for det nu det er en smule frustrerende faktisk. Havde ikke regnet med det ville gå så stærkt med at blive gravid. 

Stakkel.  Er glad for jeg ikk døjer så meget med kvalme... endnu ! 

Hvor lang tid har i prøvet ? 

Hardu regnet termin ud ? 

Anmeld Citér

27. marts 2016

Anonym trådstarter

Nadiapigen skriver:

Stakkel.  Er glad for jeg ikk døjer så meget med kvalme... endnu ! 

Hvor lang tid har i prøvet ? 

Hardu regnet termin ud ? 

Kan jeg godt forstå! Det er også forfærdeligt  men det går jeg gerne igennem, for at få en baby 

vi har prøvet siden midten af oktober. Jeg stoppede på minipillerne der og fil efterfølgende to menstuationer hhv. 3/11 og 4/12 og har ikke haft min menstruation siden. Jeg fik taget blodprøver i slutningen af januar, men de var negative. Så jeg ved faktisk ikke hvor langt jeg er og hvornår jeg har termin? Men i princippet kan jeg være 2 måneder henne. Ved ikke hvordan man siger det på den der måde med ugerne?  Hvor længe har I prøvet? 

Anmeld Citér

27. marts 2016

Nadiapigen

Anonym skriver:

Kan jeg godt forstå! Det er også forfærdeligt  men det går jeg gerne igennem, for at få en baby 

vi har prøvet siden midten af oktober. Jeg stoppede på minipillerne der og fil efterfølgende to menstuationer hhv. 3/11 og 4/12 og har ikke haft min menstruation siden. Jeg fik taget blodprøver i slutningen af januar, men de var negative. Så jeg ved faktisk ikke hvor langt jeg er og hvornår jeg har termin? Men i princippet kan jeg være 2 måneder henne. Ved ikke hvordan man siger det på den der måde med ugerne?  Hvor længe har I prøvet? 

Det alligevel gået stærkt så  

Jeg har ikke haft min mens siden 20.2

Dvs. 5 fulde uger og 1 hel dag. 5+1

Blir spændende a.høre.hvor langt du henne.? Hvornår kan du evt finde ud a det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.