Svigermor drak kaffe med elskerinden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2016

Anonym trådstarter

Du behøver heldigvis heller ikke at mene noget. Det har jo ikke noget med dig at gøre.

Jeg forstår det som om, at det er din mands bror, der har en elskerinde. Er det korrekt?

Du har ret. 

Men det nager mig ret meget. Jeg er jo selv en svigerdatter. Havde bare større forventninger til dem, om hvordan man opfører sig moralsk og etisk.

Kan bare ikke få det ud af hovedet.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Du har ret. 

Men det nager mig ret meget. Jeg er jo selv en svigerdatter. Havde bare større forventninger til dem, om hvordan man opfører sig moralsk og etisk.

Men hvorfor skriver du så, at det er blevet et problem for dig , efter  at det er slut i mellem din svoger og elskerinden. Jeg læser dit indlæg som om at det var ok imens det stod på

Anmeld Citér

24. marts 2016

loop

Anonym skriver:

Du har ret. 

Er du nervøs for, at de kan finde på at falde dig i ryggen? Nu hvor du har set deres moral, eller mangel på samme.

Anmeld Citér

25. marts 2016

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Men hvorfor skriver du så, at det er blevet et problem for dig , efter  at det er slut i mellem din svoger og elskerinden. Jeg læser dit indlæg som om at det var ok imens det stod på

Det er ikke blevet et problem. Jeg har, fra da svigerne fortalte om det, syntes at det var så usympatisk og umoralsk, men prøvet at blande mig udenom. Problemet er bare, at det har ændret hele mit syn på dem og er det egt. Fair? 

Anmeld Citér

25. marts 2016

Anonym trådstarter

loop skriver:

Er du nervøs for, at de kan finde på at falde dig i ryggen? Nu hvor du har set deres moral, eller mangel på samme.

Tja.. Det er jo nok det, jeg tænker, men også at jeg bekymrer mig omkring mine børn, hvad det er for en moral eller mangel på samme, som de ser 

Anmeld Citér

25. marts 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Det er ikke blevet et problem. Jeg har, fra da svigerne fortalte om det, syntes at det var så usympatisk og umoralsk, men prøvet at blande mig udenom. Problemet er bare, at det har ændret hele mit syn på dem og er det egt. Fair? 

Ja det er da meget fair at du har det! Nu ved vi jo ikke om din svigerinde har været dum eller noget andet, men ud fra det du fortæller, så ville jeg slet ikke vide hvilket ben jeg skulle stå på hvis mine forældre/svigerforældre lavede sådan et nummer

Vi lever selvfølgelig i en fri verden, så de kan gøre som de vil, men mit syn på dem ville ændre sig meget. 

Anmeld Citér

25. marts 2016

Risse

Anonym skriver:

For nogen tid siden havde min svoger en åben affære, da hans ægteskab knirkede. Han lånte nøglen til min svigerfars kolonihavehus for at knalde med hende der. Så besluttede svigermor, at de da lige kunne komme forbi og drikke kaffe, hvor de så lige fik frittet elskerinden for hele hendes livshistorie.

Nu da affæren er slut, sidder jeg tilbage med en dårlig smag i munden og ved ikke hvad jeg skal mene, hvad mener i?

Selvom det er en åben affære synes jeg stadig at det er uacceptabelt at de går ind og 'støtter' elskerinden. Nogen vil måske se det som, at de støtter deres søn, men det vil jeg ikke mene, da de ved at støtte deres søn kunne være upartiske og snakke med ham om hans liv og hjælpe ham på vej til at finde ud af, hvad han skulle gøre. Ved at invitere elskerinden på kaffe viser de også at de gerne vil hende - og dermed ikke din svigerinde.

Jeg ved ikke om der er børn involveret ved din svoger, men det er der i dit og din mands forhold. Jeg ville godt nok ikke have det godt med en svigerfamilie, der tydeligvis er ligeglad med hvad parforhold og familieliv indebærer. For hvad ville det ikke betyde for dit og din mands forhold, hvis i havde en hård periode? Og ville de så også åbent støtte en kvinde der ødelagde en hel familie, hvis det kom så langt? 

Jeg ville ikke stole på dem, og nok også holde mine børn på afstand, for de skulle i hvert fald ikke opleve det nederlag at blive valgt fra til fordel for en elskerinde.  

Og jeg ved godt at du og din mand har det godt og at det forhåbentlig aldrig bliver et problem for jer, men det er princippet i det, og som du siger deres ringe moral og etik der ville få mig til at tage afstand. 

Og så ville jeg helt sikkert tale med min mand om det og høre hans holdning til det, så kunne det være at i sammen kunne snakke med hans forældre om hele situationen og fortælle hvordan i har det med det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.