Svigermor drak kaffe med elskerinden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.402 visninger
16 svar
11 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. marts 2016

Anonym trådstarter

For nogen tid siden havde min svoger en åben affære, da hans ægteskab knirkede. Han lånte nøglen til min svigerfars kolonihavehus for at knalde med hende der. Så besluttede svigermor, at de da lige kunne komme forbi og drikke kaffe, hvor de så lige fik frittet elskerinden for hele hendes livshistorie.

Nu da affæren er slut, sidder jeg tilbage med en dårlig smag i munden og ved ikke hvad jeg skal mene, hvad mener i?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2016

Loa

For nogen tid siden havde min svoger en åben affære, da hans ægteskab knirkede. Han lånte nøglen til min svigerfars kolonihavehus for at knalde med hende der. Så besluttede svigermor, at de da lige kunne komme forbi og drikke kaffe, hvor de så lige fik frittet elskerinden for hele hendes livshistorie.

Nu da affæren er slut, sidder jeg tilbage med en dårlig smag i munden og ved ikke hvad jeg skal mene, hvad mener i?

Du skriver åben affære, betyder det at konen vidste det eller? 

Uanset hvad synes jeg det er sindssyg opførsel fra moren og faren.... 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Du skriver åben affære, betyder det at konen vidste det eller? 

Uanset hvad synes jeg det er sindssyg opførsel fra moren og faren.... 

Ja konen vidste det og var dybt ulykkelig, derfor han ville have "fristed"

Anmeld Citér

24. marts 2016

Loa

Anonym skriver:

Ja konen vidste det og var dybt ulykkelig, derfor han ville have "fristed"

Sorry men psykopatisk familie. 

Hun skulle bare droppe ham ASAP 

Anmeld Citér

24. marts 2016

FruStolpe

Loa skriver:

Sorry men psykopatisk familie. 

Hun skulle bare droppe ham ASAP 

Det er ski da konen der er sindssyg. ..  -tænk at finde sig i den slags... 

Det lyder nærmest som en go røver 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Loa

FruStolpe skriver:

Tja tænker der er mange mere eller mindre sørgelige skæbner der findes sig i mange ting, men dem der udsætter andre for det - de er sgu ikke rigtige kloge...

Men ja, hvilken mor og far ville opfører sig sådan 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Historien er ægte. Jeg fattede det heller ikke. Konen har i den grad fornedret sig selv og så har jeg ikke engang fortalt hele historien. Men det var nu heller ikke mit fokus - det er mere, hvordan svigerne opførte sig. 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Anonym

Tror sku helt ærligt min mor ville kunne have fundet på det....

Hun smed mig engang ud fra min egen lejlighed for at holde stævnemøde med hendes nye fyr... Imens hun vel og mærke stadig var gift og boede med min far....

Nogle mennesker har ikke skyggen af respekt for sig selv eller andre.... Eller grænser for hvad man mener er ok....

Kærlighed gør blind... Især i dette tilfælde....

Anmeld Citér

24. marts 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Hvorfor har du en dårlig smag i munden, er du elskerinden, svigermor eller en der bare har fået det af vide af svigermor ?. Ja, jeg ved godt at du skriver min svoger, men hvad har du en dårlig smag i munden over ? Og hvad er du i tvivl om at mene. Måske jeg læser dit oplæg helt forkert ?

Anmeld Citér

24. marts 2016

loop

Anonym skriver:

Du behøver heldigvis heller ikke at mene noget. Det har jo ikke noget med dig at gøre.

Jeg forstår det som om, at det er din mands bror, der har en elskerinde. Er det korrekt?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.