Min mand er træt ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2016

Anonym trådstarter

lillespir26 skriver:

Kan han have en fødselsdepression ? Efterfødselsreaktion 

Nej for det har været der i 7 år også før vores tid så det er det ikke og vi er også begge blevet testet da vi fik det af tilbud af sp :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2016

Anonym trådstarter

Berta skriver:

Hej

Jeg synes ikke det lyder normalt at en voksen mand skal sove så meget. 

I må til lægen igen - hvis ikke der er noget fysisk eller psykisk (depression?) galt med ham så måske en psykolog kan hjælpe ham med at ændre sit mønstre.

Synes ham selv det er et problem? Hvis ikke så kan det selvfølgelig være svært at ændre på - for han skal nok også selv arbejde med det - (medmindre han selvfølgelig fejler noget der skal behandles). 

Men god kost, motion og faste sengetider er måske vejen frem. Dvs ingen lur uden for den faste sengetid. 

Ja han selv ked af han må sove så meget, min mand er desværre typen der ikke gider høre eller snak med en psykolog han syntes det noget fis i en horn lygte, han mener ikke det er noget depression , lægen har bare nægtet og vil gøre mere for ham for de bliver jo ved og påstå at der ikke er noget , men familien på Hans side lider af søvn apnø men der hvor han er blevet tjekket siger alt er fint og han ikke har søvn apnø , dog syntes min mand selv at alt minder om det men den scenen der blev lavet dengang sagde alt så normalt ud 

Anmeld Citér

27. marts 2016

Anonym trådstarter

Monski skriver:

Jeg har narkolepsi og ville bestemt få din mad tjekket for dette. 

Jeg har et kæmpe søvnbehov og er altid træt. Kan faktisk ikke huske jeg nogensinde har været veludhvilet. Også det du siger med at han pludselig falder i søvn kunne også godt tyde på det. 

Er det den sygdom der hedder tonerose sygdom? 

Hvordan fik du diagnosernet det ? For lægen vil jo ikke gøre mere nu desværre 

Anmeld Citér

27. marts 2016

Anonym trådstarter

sscm skriver:

Han skal have tjekket sit b12 niveau.... For det kunne nemt være det han lider under... Det kan være genetisk at nogle ikke optager/danner det... Hvilket kan klares med piller eller indsprøjtning...

Så be om en blodprøve og bed specifik om at få tjekket b12... 

Er man i underskud for dette er man en omvandrende zombie..... Og kan sove hvor og hvornår det skal være og er bare trææææææææt

Pøj pøj. 

Den har han desværre bare fået målt og der lagde den på normal 

Anmeld Citér

27. marts 2016

B&J

Jeg tænker også 

B12

jernmangel 

men jeg vil sikkert gå til lægen få det tjekket og evt dobbelt tjekket for alt om der er noget han mangler af tilskud, eller om det evt er noget han kan være født med men bare er blevet være med alderen 

Anmeld Citér

27. marts 2016

Vilgerneværegravid

Han skal til læge og undersøges ordentligt. Det lyder ikke normalt - heller ikke selv om man har små børn og job. Afsted med ham :-)

Anmeld Citér

27. marts 2016

Monski

Anonym skriver:

Er det den sygdom der hedder tonerose sygdom? 

Hvordan fik du diagnosernet det ? For lægen vil jo ikke gøre mere nu desværre 

Nej det er vidst en anden sygdom hvor man sover flere dage i træk. Men begge er en neurologisk sygdom 

jeg skiftede faktisk læge i forbindelse med min diagnose da min første læge påstod at hun aldrig havde hørt om narkolepsi og det i hvert fald ikke fandtes  men efter én samtale hos min nye læge blev jeg videresendt til en neurolog som så sendte mig videre til søvnkliniken på Glostrup hospital. Derude fik jeg taget 16 blodprøver, en lumbalpunktur og fik målt min søvn. 

Jeg synes helt klart at i skal slå i bordet og kræve en henvisning. Prøv at Google narkolepsi, jeg kan i hvert fald genkende mange af de ting du forklarer om din mand. 

Anmeld Citér

30. marts 2016

Anonym trådstarter

Han skal til lægen fredag hvor vi har valgt en anden læge end den han var ved før , håber hun bedre .. For det synd for ham 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.