Min mand og jeg har været sammen 6 år, for 7 mdr siden blev vi forældre til vores datter. Inden vi fik børn led han af træthed han fik nogle D-vitaminer da lægen mente han manglede det , det hjalp ikke en fløjtende skid . Vi kom så til en konsultation ved en øre , næse hals læge for tjek med søvn apnø men der var intet og komme efter alt så normalt ud .. Det er noget der grubler i vores ægte skab jeg føler jeg står meget alene med TS og står for alt rengøring og madlavning selv. Han er handels assistent og sælger værktøj så han har ikke på den måde et "hårdt job" møder kl 8 og hjemme kl 16 og ligeså snart han er hjemme sover han, og efter vi har spist er det igen i seng , jeg syntes han sover meget i hans timer han skulle bruge på os, han har svært ved at holde sig vågn hvis han skal havd vores datter alene og er nogen gange kommet hjem efter at have handlet han er faldet i søvn , hvor hun har lagt og skreget men hvor han ikke vågnede ved hun græd , jeg sikker på sprang der en bombe hørte han det ikke.. Han er selv ked af problemet at han sover de vågne timer vi har sammen og han pludselig bare falder i søvn men både blodprøve Osv ser normalt ud..
Min svigermor og mig har tit snakket om hans kost kunne påvirke hans træthed , kunne han leve af sport sodavand og pomfritter gjorde han det .
Vef simpelthen ikke hvad jeg skal gøre det tynger mig helt vildt for energien da jeg står med alt selv for han kan sove ..
Kender nogen noget vitaminer eller noget vi kunne prøve for at han ikke er så træt ..
Anmeld
Citér