Er den positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2016

Mariasp

Tusind tak - jeg håber på lægens bekræftelse D. 6. april  Men bør stregerne ikke være tydeligere taget i betragtning, at min menstruation er forsinket med 18 dage? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2016

Mariasp

Jeg har lige for små to minutter siden taget en test mere, og den ser ud som på følgende billede 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. marts 2016

Ønskebarnet2014

Kan godt se den

Du skal være moar

Stort tillykke

Anmeld Citér

24. marts 2016

Mariasp

Amen hvor er det fantastisk! Jeg kan slet ikke beskrive, hvor glad vi er her hjemme  Det er vores den første, så vi glæder os utrolig meget og venter spændt på det nye kapitel, der foreligger lige om hjørnet! 

Men det er søreme da gået hurtigt. Jeg smed p-pillerne start januar 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Diosa85

Mariasp skriver:

Når på den facon  De er taget et par timer efter, men vi var meget opmærksomme på at overholde tiden i forhold til brugsanvisningen, og stregen kom inden for pågældende tidsinterval 

Det første billede kan vi så ikke bruge til noget herinde. 

Men det sidste du har taget er der en yderst fin lille streg på. Så tror godt jeg tør ønske tillykke 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Mariasp

Det har du nok ret i idet, at stregerne bliver lidt tydeligere. Jeg må indrømme, at jeg synes, at det er lidt af en jungle med de tests 

Men tusind tak for jeres svar. Det sætter jeg megen pris på 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Diosa85

Mariasp skriver:

Det har du nok ret i idet, at stregerne bliver lidt tydeligere. Jeg må indrømme, at jeg synes, at det er lidt af en jungle med de tests 

Men tusind tak for jeres svar. Det sætter jeg megen pris på 

Det er det bestemt også. Selv en negativ test kan få farve frem efter tid. Derfor det er så vigtigt at aflæse indenfor tid og tage billede indenfor tid også hvis andre skal bedømme det 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Mariasp

Ja det er sandt. Jeg husker godt at have læst en diskussion om skyggestreger efter tid. Det var lige en tanketorsk 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.