Er den positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
17 svar
3 synes godt om
24. marts 2016

Mariasp

Godmorgen! 

Åh jeg håber, at jeg er blevet beriget med en dejlig påskegave. Dog kunne jeg godt bruge et par andre øjne på de tests, som jeg har taget, da jeg er meget ny i denne verden 

Vil I sige, at den er forholdsvis sikker? 

Mange hilsner, Maria 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2016

OscarMor

Godmorgen! 

Åh jeg håber, at jeg er blevet beriget med en dejlig påskegave. Dog kunne jeg godt bruge et par andre øjne på de tests, som jeg har taget, da jeg er meget ny i denne verden 

Vil I sige, at den er forholdsvis sikker? 

Mange hilsner, Maria 

Godmorgen

Jeg vil mene at den først test (den øverste) er positiv,  men hos den nederste kan jeg desværre ikke se nogen streg 

Tænker at, hvis det er tidligt du har testet så ville jeg mene at den var der 

Nogle brands af gtest kan vise positive tidligt i graviditeten og andre gør ikke 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Mariasp

Tusind tak for dit svar 

Der burde jeg nok have udpenslet lidt mere om mig selv. Min menstruation er 18 dage forsinket indtil videre, så jeg krydser selvfølgelig for, at den er der 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Diosa85

Hvornår er billedet af testen taget? 

Anmeld Citér

24. marts 2016

sommerfuglen82

Ja de er begge positive  
Jeg kan sagtens se 2 streger på begge.

Anmeld Citér

24. marts 2016

VN

Jeg kan også sagtens se to streger på begge tests  helt klart positive! Afsted til lægen om små 2 ugers tid til første undersøgelse 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Mariasp

Billederne er taget i går morges. Åh jeg håber, at jeg kan regne med det. Man turde næsten ikke at tro på det  Det undrer mig bare, at stregen på den nederste fremtræder så utydeligt  

Anmeld Citér

24. marts 2016

Diosa85

Mariasp skriver:

Billederne er taget i går morges. Åh jeg håber, at jeg kan regne med det. Man turde næsten ikke at tro på det  Det undrer mig bare, at stregen på den nederste fremtræder så utydeligt  

Nej jeg mener. Hvor lang tid efter test er billedet taget? 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Mariasp

Når på den facon  De er taget et par timer efter, men vi var meget opmærksomme på at overholde tiden i forhold til brugsanvisningen, og stregen kom inden for pågældende tidsinterval 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Frk.S

De er positive - tillykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.