Skal have mens i dag eller i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2016

Anonym trådstarter

Iby1210 skriver:

Jeg tror jeg kan se to streger og det kommer an på hvor langt du vil være henne. Jo længere jo mere tydelig er stregen 

havde ægløsning for to uger siden i går. så 4+0/1. Har cyklus på 27 dage ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2016

Doubleup

Anonym skriver:

jeg skal have mens i dag eller i morgen, den ikke kommet endnu, har ikke rigtigt nogen tegn på den kommer, ud over lidt murren, ikke mens agtigt? men har fået min mens bumser, dem har jeg haft en hel uge snart?.. har ingen test i huset og vil ikke købe før jeg gået over tid.. tror i den er der selvom jeg ingen tegn har på noget udover lidt murren?

Altså nogle får symptomer andre gør ikke under graviditet, så det er svært at sige men held og lykke 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Anonym trådstarter

allemine2 skriver:

Altså nogle får symptomer andre gør ikke under graviditet, så det er svært at sige men held og lykke 

jeg håber bare en tydligere test kommer så

Anmeld Citér

24. marts 2016

Linkaa

Jeg håber den er hjemme

Her er jeg gået 3-5 dage over. Har normalt cyklus på ca 30 dage, nu er der gået længe men negative test...

Anmeld Citér

25. marts 2016

Anonym trådstarter

Linkaa skriver:

Jeg håber den er hjemme

Her er jeg gået 3-5 dage over. Har normalt cyklus på ca 30 dage, nu er der gået længe men negative test...

årh håber den kommer!. Jeg har pcos hvilket gør jeg er i behandling så jeg får fremkaldt ægløsning. Burde ikke kunne gå over tid, er hverken stresset eller tænker over det. �� har stadig ingen tegn på mens skulle komme ud over en del murren og ømme bryster ��

Anmeld Citér

25. marts 2016

Linkaa

Anonym skriver:

årh håber den kommer!. Jeg har pcos hvilket gør jeg er i behandling så jeg får fremkaldt ægløsning. Burde ikke kunne gå over tid, er hverken stresset eller tænker over det. �� har stadig ingen tegn på mens skulle komme ud over en del murren og ømme bryster ��

Vi kvinder er desværre så uheldige, at vores krop kan drille som det passer den

Jeh har en stor pige på 8 år og en baby på 6 mdr, og vil gerne have en pseudotvilling, så vi krydser fingre

Har en veninde i behandling, det er så hårdt for dem Håber den er hjemme for dig

Anmeld Citér

26. marts 2016

Iby1210

Hvordan mon det går med dig?  Er mens dukket op?? 

Anmeld Citér

27. marts 2016

Anonym trådstarter

Iby1210 skriver:

Hvordan mon det går med dig?  Er mens dukket op?? 

overhovedet ikke, det til at blive sur over . har ingen tegn på den skulle komme, ud over jeg får flere og flere bumser. skal vente to uger nu, og hvis den stadig ikke er kommet, så skal jeg tage nogen piller der fremkalder den  

Anmeld Citér

27. marts 2016

Iby1210

Anonym skriver:

overhovedet ikke, det til at blive sur over . har ingen tegn på den skulle komme, ud over jeg får flere og flere bumser. skal vente to uger nu, og hvis den stadig ikke er kommet, så skal jeg tage nogen piller der fremkalder den  

Har du ikke prøvet at teste igen 

Anmeld Citér

27. marts 2016

Anonym trådstarter

Iby1210 skriver:

Har du ikke prøvet at teste igen 

testede i går, den var sådan næsten usynlig, man skulle virkelig glo meget før man kunne se en streg. men vil tro det en skyggestreg.  men den blevet mere tydlig efter tid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.