Skal have mens i dag eller i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.344 visninger
24 svar
2 synes godt om
23. marts 2016

Anonym trådstarter

jeg skal have mens i dag eller i morgen, den ikke kommet endnu, har ikke rigtigt nogen tegn på den kommer, ud over lidt murren, ikke mens agtigt? men har fået min mens bumser, dem har jeg haft en hel uge snart?.. har ingen test i huset og vil ikke købe før jeg gået over tid.. tror i den er der selvom jeg ingen tegn har på noget udover lidt murren?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2016

Iby1210

Anonym skriver:

jeg skal have mens i dag eller i morgen, den ikke kommet endnu, har ikke rigtigt nogen tegn på den kommer, ud over lidt murren, ikke mens agtigt? men har fået min mens bumser, dem har jeg haft en hel uge snart?.. har ingen test i huset og vil ikke købe før jeg gået over tid.. tror i den er der selvom jeg ingen tegn har på noget udover lidt murren?

Følger lige med  jeg har samme symptomer og min skulle komme i morgen.. 

Anmeld Citér

23. marts 2016

Anonym trådstarter

Iby1210 skriver:

Følger lige med  jeg har samme symptomer og min skulle komme i morgen.. 

for den bliver væk for os begge.. jeg fik forresten en meget svag streg inden for de 5 minutter 3+3. men tror ikke den er der alligevel  

Anmeld Citér

23. marts 2016

Iby1210

Anonym skriver:

for den bliver væk for os begge.. jeg fik forresten en meget svag streg inden for de 5 minutter 3+3. men tror ikke den er der alligevel  

Ja det håber jeg da også �� Jeg tror vi skal lige vente en-to dage med at teste og så se hvad der sker. 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Iby1210

Min er kommet her til morgen  så det vist ikke min tur denne gang.. Hvad med dig? Har du testet 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Anonym trådstarter

Iby1210 skriver:

Min er kommet her til morgen  så det vist ikke min tur denne gang.. Hvad med dig? Har du testet 

mens er endnu ikke dukket op! Og har ikke mens smerter endnu.. Kun en masse bumser somom jeg var teenager igen ��. Har testet, men synes den negativ. Man kan nemlig kun ane en utydlig streg hvilket jeg bare tror er en skyggestreg ��

Anmeld Citér

24. marts 2016

Anonym trådstarter

mega svag?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. marts 2016

Iby1210

Anonym skriver:

mega svag?

Kan du sende et billede fra længere afstand? Måske fanger vi den 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Anonym trådstarter

Iby1210 skriver:

Kan du sende et billede fra længere afstand? Måske fanger vi den 

har kun disse to men kommer der normalt farve i skyggestreger eller? for ellers ville man ikke kunne se den lidt på den billedet der er farvet. :O

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. marts 2016

Iby1210

har kun disse to men kommer der normalt farve i skyggestreger eller? for ellers ville man ikke kunne se den lidt på den billedet der er farvet. :O

Jeg tror jeg kan se to streger og det kommer an på hvor langt du vil være henne. Jo længere jo mere tydelig er stregen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.