15 mdr vaccination... Syg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2009

Vingummien

lonemus skriver:

Åh shitl, det er bare så trist, når man løber i sådan en lang periode..så kan jeg bedre forstå du frygter.......men så ved du i det mindste hvad det er og at det hurtigt går over igen

Ja det er det positive ved det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

Cris

Nej, han blev ikke syg. Og det sagde de også til mig, at han kunne få feber to uger efter. Han blev heldigvis aldrig syg efter vaccinacioner. Kun dengang inden vi rejste fik han tuberculose vaccine og der, hvor han blev stukket, blev det ret grimt med betændelse. Men de sagde, at det var meget normalt med tuberculose vaccinacion. Men ellers blev han aldrig syg, han blev kun noget sløv efter den der 3 måneders vaccinacionen, men det er jo meget normalt også. Så de kunne være, at Emil hellere ikke kan mærke noget! 

Anmeld

25. september 2009

Vingummien

Cris skriver:

Nej, han blev ikke syg. Og det sagde de også til mig, at han kunne få feber to uger efter. Han blev heldigvis aldrig syg efter vaccinacioner. Kun dengang inden vi rejste fik han tuberculose vaccine og der, hvor han blev stukket, blev det ret grimt med betændelse. Men de sagde, at det var meget normalt med tuberculose vaccinacion. Men ellers blev han aldrig syg, han blev kun noget sløv efter den der 3 måneders vaccinacionen, men det er jo meget normalt også. Så de kunne være, at Emil hellere ikke kan mærke noget! 

Ej hvor grimt med betændelse

Anmeld

25. september 2009

Cris

Ej hvor grimt med betændelse

Ja, det tog flere måneder inden den blev godt igen. Men der sker åbenbar med kun nogle bestemte vaccinacioner, en af dem er tuberculose. Så bare rolig, det kunne være, at Emil slet ikke kan mærke noget og han bliver ikke syg. Jeg kender faktisk ikke så mange børn, som bliver syg efter vaccinacionerne. Jeg krydser fingre for dig, for det er typisk, at de bliver syg liiiige når man har mest travlt!!!!

Anmeld

25. september 2009

Vingummien

Cris skriver:

Ja, det tog flere måneder inden den blev godt igen. Men der sker åbenbar med kun nogle bestemte vaccinacioner, en af dem er tuberculose. Så bare rolig, det kunne være, at Emil slet ikke kan mærke noget og han bliver ikke syg. Jeg kender faktisk ikke så mange børn, som bliver syg efter vaccinacionerne. Jeg krydser fingre for dig, for det er typisk, at de bliver syg liiiige når man har mest travlt!!!!

Ja det er rigtigt. Nu sidder jeg ikke lige med papirene men hvad for en af dem er det de bliver vaccineret for tuberkulose? 3mdr 5 mdr? osv?

Anmeld

25. september 2009

Sweet1978

Nadia blev men ikke Danielle hun er faktisk ikke blevet syg af nogen af sine så det er fra barn til barn man kan ikke spå det.

Anmeld

25. september 2009

Berg

Min datter blev dårlig umiddelbart efter MFR vaccinen. Hun fik et feberkrampeanfald på vej hjem fra lægen. IKKE rart.
Til gengæld var der ikke noget derefter!

Anmeld

25. september 2009

Vingummien

Berg skriver:

Min datter blev dårlig umiddelbart efter MFR vaccinen. Hun fik et feberkrampeanfald på vej hjem fra lægen. IKKE rart.
Til gengæld var der ikke noget derefter!

ej hvor ubehageligt

Anmeld

25. september 2009

Berg

suanne85 skriver:

ej hvor ubehageligt

Meget ubehageligt. Troede hun skulle dø!!!

Anmeld

25. september 2009

Vingummien

Berg skriver:

Meget ubehageligt. Troede hun skulle dø!!!

Uh håber jeg godt nok ik Emil gør altså får kramper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.