15 mdr vaccination... Syg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.649 visninger
22 svar
0 synes godt om
25. september 2009

Vingummien

Den skal Emil have til november og de siger jo de kan blive syge af den på 10 dagen efter de har fået den med feber osv.

Så jeg er lidt interesseret i hvor mange af jer herinde der har haft et barn der er blevet syg efter den?

Jeg sidder jo her og frygter det værste hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

4xGreve

Tror lige jeg følger med for Daniella skal have den d. 16 okt.

Anmeld

25. september 2009

Vingummien

WiitrioeN skriver:

Tror lige jeg følger med for Daniella skal have den d. 16 okt.

Uhhh bliver spændende. Er der virkelig ikke større alders forskel på de 2

Anmeld

25. september 2009

lonemus

Den skal Emil have til november og de siger jo de kan blive syge af den på 10 dagen efter de har fået den med feber osv.

Så jeg er lidt interesseret i hvor mange af jer herinde der har haft et barn der er blevet syg efter den?

Jeg sidder jo her og frygter det værste hehe

Det er meget forskelligt, hvordan børnene reagerer.
Jeg kan se det er MFR-vaccinen han skal have, som mange jo siger er den værste - altså mht til at blive sløj bagefter.

Men, mine 2 har aldrig mærket noget til den - hverken feber eller andet.
De fik til gengæld altid feber 1 døgn efter de andre vacciner, polio osv.

Så frygt ikke, brug ikke energi på bekymringer, det er slet ikke sikkert han mærker noget .)

Knus fra Lone

Anmeld

25. september 2009

saxa

Det er ca en måneds tid siden Yasmin fik den.. Og hun fik feber i to dage.. Men det var på 3.dagen - hvilket ikke helt hænger sammen med vaccinationen, da det jo burde komme på 10.dagen som du også selv siger.. Så det var nok ikke vacc der var skyld i den?!? Men ellers var der ingen symptomer på den..  Og tro mig - jeg frygtede også det værste...

God weekend til dig

Anmeld

25. september 2009

Vingummien

lonemus skriver:

Det er meget forskelligt, hvordan børnene reagerer.
Jeg kan se det er MFR-vaccinen han skal have, som mange jo siger er den værste - altså mht til at blive sløj bagefter.

Men, mine 2 har aldrig mærket noget til den - hverken feber eller andet.
De fik til gengæld altid feber 1 døgn efter de andre vacciner, polio osv.

Så frygt ikke, brug ikke energi på bekymringer, det er slet ikke sikkert han mærker noget .)

Knus fra Lone

Nej han har godt nok aldrig reageret på de andre han har fået.

Men han har været så uheldig med sygdom de sidste 3 måneder så tænker. Det er Emil selvfølgelig bliver han syg af den hehe. Kunne være så  typisk

Anmeld

25. september 2009

4xGreve

suanne85 skriver:

Uhhh bliver spændende. Er der virkelig ikke større alders forskel på de 2

undre mig faktisk lidt at Emil skal have den sener end Daniella for hun er 17 måneder når hun får den...!

Men er også meget spændt for Daniella plejer altid at få feber og blive sløj i et par døgn efter...

Anmeld

25. september 2009

lonemus

suanne85 skriver:

Nej han har godt nok aldrig reageret på de andre han har fået.

Men han har været så uheldig med sygdom de sidste 3 måneder så tænker. Det er Emil selvfølgelig bliver han syg af den hehe. Kunne være så  typisk

Åh shitl, det er bare så trist, når man løber i sådan en lang periode..så kan jeg bedre forstå du frygter.......men så ved du i det mindste hvad det er og at det hurtigt går over igen

Anmeld

25. september 2009

4xGreve

hvorfor siger man det er på 10 dagende at de reger?
Vil det ikke være mest normalt at det kommer lige efter?
Jeg har valgt at få Daniella vaccineret op til en weekend da hun så kunne være syg i weekenden og være rask til at komme i DP igen om tirsdagen men kan da høre at jeg skal se langt efter min plan hehe...

Anmeld

25. september 2009

Vingummien

WiitrioeN skriver:

hvorfor siger man det er på 10 dagende at de reger?
Vil det ikke være mest normalt at det kommer lige efter?
Jeg har valgt at få Daniella vaccineret op til en weekend da hun så kunne være syg i weekenden og være rask til at komme i DP igen om tirsdagen men kan da høre at jeg skal se langt efter min plan hehe...

Det er fordi det er "mæslinger" de kan få på 10 dagen, var i hvert fald det min læge sagde. Og tager nok nogle dage at udvikle sig i.

Men er ikke det de får, lyder vrøvlet det her hehe. De får det slet ikke i samme grad sok hvis de ikke blev vaccineret.

Håber det gav mening uden at skræmme livet ud af dig hehe. Min læge sagde vi skulle planlægge efter de 10 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.