Opgivende! Forstår ikke i kan..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2016

ønskebørn74

VN skriver:

Tror mest af alt, at jeg bare har brug for at komme ud med det..  

Jeg er så tæt på bare at give op nu, jeg forstår simpelthen ikke hvorfor det skal være så svært. Nu har vi prøvet (ikke så længe, men stadig bare rigtig utålmodig) siden januar. Jeg var bare SÅ sikker på at den var her denne gang, men nej. Det er så drænene at håbe og tro på noget, og der bare intet sker. Tænker hver gang min mens kommer, på hvor stor baby som gik tabt ville være. Det er så hårdt! 

Ægløsnings teste, graviditetsteste.. Jeg kan simpelthen ikke mere. Hvordan gør i det?? 

Ønsket er så stort, men skuffelsen gør bare så voldsomt ondt hver eneste måned.. 

Måtte lige ud med det, ved ikke hvem der ellers gad at høre på mit brok. Så tak! Tak fordi du tog dig tid til at læse 

Krammer. 

Projekt baby er bare hårdt!

Trust me i know!! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2016

ønskebørn74

Tak for alle jeres søde ord! 

Det er rart at nogen forstår, for det er virkelig frustrerende. Jeg har ikke været på p-piller i 1,5 år ca, jeg er sund og rask, jeg er ung (24-25 om 6 måneder) og jeg har altid haft en regelmæssig cyklus. 28 dage, på 29. Dagen om morgenen når jeg tisser har vi mens. Altid lige på tidspunktet  kan sleeeet ikke forstå hvorfor det er så nemt for nogen andre. Øv! 

Ikke nemt her. 12,5 år fra vi smed p-pillerne til vi stod med levende, men meget for tidligt fødte børn i armene.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.