Opgivende! Forstår ikke i kan..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

798 visninger
11 svar
4 synes godt om
23. marts 2016

VN

Tror mest af alt, at jeg bare har brug for at komme ud med det..  

Jeg er så tæt på bare at give op nu, jeg forstår simpelthen ikke hvorfor det skal være så svært. Nu har vi prøvet (ikke så længe, men stadig bare rigtig utålmodig) siden januar. Jeg var bare SÅ sikker på at den var her denne gang, men nej. Det er så drænene at håbe og tro på noget, og der bare intet sker. Tænker hver gang min mens kommer, på hvor stor baby som gik tabt ville være. Det er så hårdt! 

Ægløsnings teste, graviditetsteste.. Jeg kan simpelthen ikke mere. Hvordan gør i det?? 

Ønsket er så stort, men skuffelsen gør bare så voldsomt ondt hver eneste måned.. 

Måtte lige ud med det, ved ikke hvem der ellers gad at høre på mit brok. Så tak! Tak fordi du tog dig tid til at læse 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2016

Chris87

VN skriver:

Jeg er så tæt på bare at give op nu, jeg forstår simpelthen ikke hvorfor det skal være så svært. Nu har vi prøvet (ikke så længe, men stadig bare rigtig utålmodig) siden januar. Jeg var bare SÅ sikker på at den var her denne gang, men nej. Det er så drænene at håbe og tro på noget, og der bare intet sker. Tænker hver gang min mens kommer, på hvor stor baby som gik tabt ville være. Det er så hårdt! 

Ægløsnings teste, graviditetsteste.. Jeg kan simpelthen ikke mere. Hvordan gør i det?? 

Ønsket er så stort, men skuffelsen gør bare så voldsomt ondt hver eneste måned.. 

Måtte lige ud med det, ved ikke hvem der ellers gad at høre på mit brok. Så tak! Tak fordi du tog dig tid til at læse 

Først og fremmest et .

Jeg kender godt den følelse af man er helt oppe i starten fordi, hver måned er et håb om man er den heldige og man står med de gode følelser.

Når det så er sagt, så (uden at lyde for hård) er du nød til at slappe af - du stresser dig selv og din krop i dette tilfælde. Det gør virkelig skade end gavn og kan bl.a være med til at kroppen går i den negative retning.

Nu ved jeg ikke om du har børn, og hvor gammel osv du er.

Men der tid nok, og du skal give dig selv tid til glæden ved alt dette. Vi har fx prøvet at få vores første i over et år og stadig intet held her, og jeg må ærlig sige jeg tænker ikke så meget over det nu som i starten.

Jeg brugte også sygelig mange penge i start på test osv. Det må jeg ærlig indrømme det dræner en mere end noget andet - så gør dig selv den tjeneste, lær din krop at kende. Jeg køber ikke test længere og det er SÅ befriende .

Godt råd - bare hav det dejligt med din kæreste, vær intime når det lyster osv og så skal det nok komme 

Anmeld Citér

23. marts 2016

fo82

Chris87 skriver:

Først og fremmest et .

Jeg kender godt den følelse af man er helt oppe i starten fordi, hver måned er et håb om man er den heldige og man står med de gode følelser.

Når det så er sagt, så (uden at lyde for hård) er du nød til at slappe af - du stresser dig selv og din krop i dette tilfælde. Det gør virkelig skade end gavn og kan bl.a være med til at kroppen går i den negative retning.

Nu ved jeg ikke om du har børn, og hvor gammel osv du er.

Men der tid nok, og du skal give dig selv tid til glæden ved alt dette. Vi har fx prøvet at få vores første i over et år og stadig intet held her, og jeg må ærlig sige jeg tænker ikke så meget over det nu som i starten.

Jeg brugte også sygelig mange penge i start på test osv. Det må jeg ærlig indrømme det dræner en mere end noget andet - så gør dig selv den tjeneste, lær din krop at kende. Jeg køber ikke test længere og det er SÅ befriende .

Godt råd - bare hav det dejligt med din kæreste, vær intime når det lyster osv og så skal det nok komme 

Jeg er egentligt enig med dig langt hen ad vejen... På nær det der med at man kan tænke for meget over det så det ikke sker...

for det er jo ren "mekanik" enten er der et æg og en sædcelle der parres, og deler sig korrekt, eller også gør det ikke.. Hvis man psyke sig op og påvirke kroppen ville kunstig befrugtning jo heller virke?

Anmeld Citér

23. marts 2016

123.

VN skriver:

til starten gik alt op i test osv, til vi fandt ud af jeg fejlede noget der gør det super svært.. har endnu ikke kommet over chokket, så tænker mere på det end på baby lige nu. men ja man skal have en pisse god psyke før at  kunne gå igennem det. man bliver skuffet gang på gang  

Anmeld Citér

23. marts 2016

Liv_86

VN skriver:

Jeg kan sagtens følge dig. Jeg stoppede med p piller i december og havde min første rigtige mens i januar som kom præcis på dag 28. Min cyklus har altid været 28 dage. 

Sidste gang kom mest 5 dage over og denne gange, altså 3 cyklus er mens stadig ikke kommet her en uge over. Jeg ved jeg har haft ÆL, så jeg forstår nada. G test er negative. 

Er også bare mega frustreret og er sikker på at der er noget galt med mig. 

Ville bare skrive at jeg forstår dine følelser og du ikke er alene. 

Kæmpe knus

Anmeld Citér

23. marts 2016

Mortil2piger18

Liv_86 skriver:

Jeg kan sagtens følge dig. Jeg stoppede med p piller i december og havde min første rigtige mens i januar som kom præcis på dag 28. Min cyklus har altid været 28 dage. 

Sidste gang kom mest 5 dage over og denne gange, altså 3 cyklus er mens stadig ikke kommet her en uge over. Jeg ved jeg har haft ÆL, så jeg forstår nada. G test er negative. 

Er også bare mega frustreret og er sikker på at der er noget galt med mig. 

Ville bare skrive at jeg forstår dine følelser og du ikke er alene. 

Kæmpe knus

Puha det er tidligt at du begynder at bekymre dig og stresse dig selv hvis du først smed pillerne i dec? Tag en dyb indånding og prøv at slappe af. Det er helt normalt at der kan gå op til et år før man opnår graviditet. Kroppen skal også lige finde sig selv efter P pillerne

Anmeld Citér

23. marts 2016

Liv_86

Kærlighedogkildevand skriver:

Puha det er tidligt at du begynder at bekymre dig og stresse dig selv hvis du først smed pillerne i dec? Tag en dyb indånding og prøv at slappe af. Det er helt normalt at der kan gå op til et år før man opnår graviditet. Kroppen skal også lige finde sig selv efter P pillerne

Det har det nu bare ikke gjort de andre gange. Synes også jeg er rimelig afslappet men når men ligepludselig bliver uregelmæssig, ja så bekymre jeg mig lidt

Anmeld Citér

23. marts 2016

Mortil2piger18

Liv_86 skriver:

Det har det nu bare ikke gjort de andre gange. Synes også jeg er rimelig afslappet men når men ligepludselig bliver uregelmæssig, ja så bekymre jeg mig lidt

Nej men det er ikke en selvfølgelig at blive gravid med det samme bare fordi det var tilfældet første gang jo 

der er jo mange hormonelle ting der kan gå ind og påvirke cyklus eller bare hverdagsting

Anmeld Citér

23. marts 2016

Mortil2piger18

Når det så er sagt forstår jeg dig godt. Jeg har selv først fået min mens idag og endte på en cyklus på 38 dage. Min cyklus har det sidste halve år været regelmæssig. Vi har forsøgt at få et barn i 2 år nu. Og har været gennem 4 mislykkede iui og skal nu starte i ivf. Så jeg forstår den frustrationer. Dem har jeg dagligt 

Anmeld Citér

23. marts 2016

VN

Tak for alle jeres søde ord! 

Det er rart at nogen forstår, for det er virkelig frustrerende. Jeg har ikke været på p-piller i 1,5 år ca, jeg er sund og rask, jeg er ung (24-25 om 6 måneder) og jeg har altid haft en regelmæssig cyklus. 28 dage, på 29. Dagen om morgenen når jeg tisser har vi mens. Altid lige på tidspunktet  kan sleeeet ikke forstå hvorfor det er så nemt for nogen andre. Øv! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.