Den dumme mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2016

Befre_willy

Vi bor i en meget lille by. Så det er svært at ignorer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2016

migxher

Jeg tænker at din søn nok havde et uheld på toilettet og synes det er passe pinligt, og derfor stikker han af. Børn handler nogle gange bare impulsivt  

Angående opslaget på Facebook.  Så synes jeg du skal ignorere det. Tit bliver en fjer jo til 10 høns ret hurtigt.

Anmeld Citér

23. marts 2016

loop

Befre_willy skriver:

Vi var alle på legepladsen og lege. Da min søn skal på toilettet. Han løber ind med nogen venner for at tisse. Da der var gået 10.min løber jeg ind og se hvad der sker. De griner og �� over afføring alle steder og tis på gulvet. Jeg bliver lidt irritereret og beder min søn om at gøre rent efter sig. Imens jeg ser til lillesøster.  Stikker han af. 

Altså havde en af dem haft dårlig mave, eller hvad?

Jeg forstår slet ikke opslaget.

De har vel ikke griset med vilje? Hvis mine børn er syge og har et uheld, gør jeg da rent efter dem.

Anmeld Citér

23. marts 2016

loop

Befre_willy skriver:

I dag gav jeg min snart 9 årige søn en ordentlig skideballe på åbent gade nede i byen. Da han stak af fra mig og jeg brugte over en time på at lede efter ham.

Jeg sagde følgende. Hvad fanden tænker du på? Hvorfor laver du sådan en idiotisk handling fordi jeg skælder dig ud. Han havde forinden overtissede mit toilet og overskid toilet. Så stak han af da jeg bad ham om at gøre det rent efter sig. Imens havde jeg hans 1 årige grædende lillesøster i barnevogn. 

Nok om det..jeg fandt ham og kom hjem. Så logger jeg på Facebook og læser et oplæg om den her mor. Som burde meldes til kommune og hvordan hun kunne arbejde i en døgninstitutionen i byen. Delt 123 og 1098 kommentar om den her sindssyge mor.

Den mor var mig.  Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre. Jeg blev så ked af det. Jeg er den dumme åndssvage mor. Den mor som aldrig burde ha fået børn mm.

Jeg burde fyres og få mine børn fjernet osv. Det blev så personligt  

Har du prøvet noget lignende og hvad gør man?

Angående facebookopslaget. Hvis det er så lille en by, som du skriver, så må du kunne finde ud af hvor ham/hende, der har lavet opslaget bor. Dernæst gå hjem til vedkommende og tale ansigt til ansigt sammen.

Eller ignorere det.

Jeg ville nok tage hjem til vedkommende.

Anmeld Citér

23. marts 2016

Fremad

Du bor i en lille by så går ud fra at de delte er nogle fra samme by...

Og så tænker jeg at der muligvis er nogle der reagere fordi de muligvis har oplevet dig før have en hård tone overfor dit barn? 

Det er rigtig sølle i min verden at alt skal på de sociale medier, men jeg tænker at der må også være sket noget meget synligt/markant siden man i en lille by deler det på fb? 

Nu du bor og arbejder i byen bliver du i mine øjne nød til at reagere på det, og tag en snak med vedkommende.... For du kan være sikker på at i en lille by bliver det ikke glemt, og der er en arbejdsgiver der nu har noget at overveje hvis en ansat bliver udstille på  fb for en upassende opførsel og samtidig arbejder på er bosted... en

Anmeld Citér

23. marts 2016

FruStolpe

Befre_willy skriver:

I dag gav jeg min snart 9 årige søn en ordentlig skideballe på åbent gade nede i byen. Da han stak af fra mig og jeg brugte over en time på at lede efter ham.

Jeg sagde følgende. Hvad fanden tænker du på? Hvorfor laver du sådan en idiotisk handling fordi jeg skælder dig ud. Han havde forinden overtissede mit toilet og overskid toilet. Så stak han af da jeg bad ham om at gøre det rent efter sig. Imens havde jeg hans 1 årige grædende lillesøster i barnevogn. 

Nok om det..jeg fandt ham og kom hjem. Så logger jeg på Facebook og læser et oplæg om den her mor. Som burde meldes til kommune og hvordan hun kunne arbejde i en døgninstitutionen i byen. Delt 123 og 1098 kommentar om den her sindssyge mor.

Den mor var mig.  Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre. Jeg blev så ked af det. Jeg er den dumme åndssvage mor. Den mor som aldrig burde ha fået børn mm.

Nu har jeg ikke læst de andre indlæg, men jeg kom lige op i det røde felt her 

Du skal henvende dig personligt til den kost der har skrevet sådan en gang pladder og give hende samme opsang. Kæft jeg var flippet hvis der var skrevet sådan om mig.

Btw,  så synes jeg i den grad at en kæmpe skideballe er på sin plads når man stikker af 

Anmeld Citér

23. marts 2016

lineog4

Befre_willy skriver:

Er det en du kender der har skrevet det opslag?

Anmeld Citér

23. marts 2016

Bebsen

Du havde vist god grund til at blive gal - min reaktion havde ikke været mindre end din, både af surhed over hans handlinger men ikke mindst også af bekymring.

Jeg havde skrevet personligt til den der har oprettet tråden på FB og spurgt hvad dét lige handler om! Og så havde jeg nok også skrevet i tråden, noget a'la at alt kan blæses op osv,men gør det ikke for tungt og begynd endelig ikke at forsvare dig selv... De rager ikke dem, og du skal ikke stå til regnskab for FB 

Øv! 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Befre_willy

Jeg kender hende ikke og har aldrig mødt hende før.

Har dog valgt at ignorere det. Folk må.tænke deres.

Anmeld Citér

24. marts 2016

gokkelok

Jeg hader simpelthen den tendens der er til, at hænge folk ud på Facebook!! Bliver så sur!! 

Kan virkelig godt forstå du er ked af det! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.