Den dumme mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.149 visninger
23 svar
27 synes godt om
23. marts 2016

Befre_willy

I dag gav jeg min snart 9 årige søn en ordentlig skideballe på åbent gade nede i byen. Da han stak af fra mig og jeg brugte over en time på at lede efter ham.

Jeg sagde følgende. Hvad fanden tænker du på? Hvorfor laver du sådan en idiotisk handling fordi jeg skælder dig ud. Han havde forinden overtissede mit toilet og overskid toilet. Så stak han af da jeg bad ham om at gøre det rent efter sig. Imens havde jeg hans 1 årige grædende lillesøster i barnevogn. 

Nok om det..jeg fandt ham og kom hjem. Så logger jeg på Facebook og læser et oplæg om den her mor. Som burde meldes til kommune og hvordan hun kunne arbejde i en døgninstitutionen i byen. Delt 123 og 1098 kommentar om den her sindssyge mor.

Den mor var mig.  Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre. Jeg blev så ked af det. Jeg er den dumme åndssvage mor. Den mor som aldrig burde ha fået børn mm.

Jeg burde fyres og få mine børn fjernet osv. Det blev så personligt  

Har du prøvet noget lignende og hvad gør man?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2016

Mami

Jeg ville nok bare iongere det, jeg kan godt forstå det må være hårdt, specielt fordi du nok har været rigtig bange for om der var sket noget og derfor har reageret med vrede. husk folk ser kun øjebliks billedet. 

Men når det så er sagt forstår jeg godt folk reagere det er en meget voldsom reaktion overfor din 9 årige søn og nogle meget hårde ord du bruger. jeg havde dog nok valgt at konfrontere dig frem for at hænge dig ud på facebook. 

Anmeld Citér

23. marts 2016

Mom

Profilbillede for Mom
Befre_willy skriver:

I dag gav jeg min snart 9 årige søn en ordentlig skideballe på åbent gade nede i byen. Da han stak af fra mig og jeg brugte over en time på at lede efter ham.

Jeg sagde følgende. Hvad fanden tænker du på? Hvorfor laver du sådan en idiotisk handling fordi jeg skælder dig ud. Han havde forinden overtissede mit toilet og overskid toilet. Så stak han af da jeg bad ham om at gøre det rent efter sig. Imens havde jeg hans 1 årige grædende lillesøster i barnevogn. 

Nok om det..jeg fandt ham og kom hjem. Så logger jeg på Facebook og læser et oplæg om den her mor. Som burde meldes til kommune og hvordan hun kunne arbejde i en døgninstitutionen i byen. Delt 123 og 1098 kommentar om den her sindssyge mor.

Den mor var mig.  Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre. Jeg blev så ked af det. Jeg er den dumme åndssvage mor. Den mor som aldrig burde ha fået børn mm.

Jeg burde fyres og få mine børn fjernet osv. Det blev så personligt  

Har du prøvet noget lignende og hvad gør man?

Du kan gøre en af to ting set med mine briller..

1) du kan ignorere det, så forsvinder det ligeså roligt.

2) du kan kommentere på opslaget, og dermed være med til en ophidset stemning.

Men jeg syntes der er noget som ikke hænger sammen. Havde han været på toilet hjemme, og du bad ham hjemme om at gøre rent? 

Dernæst råbte og skreg du af din søn da du endelig fandt ham? 

Anmeld Citér

23. marts 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Mom skriver:

Du kan gøre en af to ting set med mine briller..

1) du kan ignorere det, så forsvinder det ligeså roligt.

2) du kan kommentere på opslaget, og dermed være med til en ophidset stemning.

Men jeg syntes der er noget som ikke hænger sammen. Havde han været på toilet hjemme, og du bad ham hjemme om at gøre rent? 

Dernæst råbte og skreg du af din søn da du endelig fandt ham? 

Jeg er enig i de to ting, hun kan gøre. Dog behøver det ikke gøre situationen værre... Har set folk lave "modsvar" til de opslag, hvor folk hænger folk ud, og folk har taget godt imod det. Altså det vil jo nok skabe en diskussion. 

Jeg forstår slet ikke det med det skal deles på de sociale medier og folk har SÅ travlt! De ser et øjebliksbillede. De aner ikke, hvad der er sket. Hvorfor kan man bare ikke konfrontere personerne på steder?! :/

Anmeld Citér

23. marts 2016

Befre_willy

Han gik ind med nogen venner for at tisse. Imens jeg prøvede at få lillesøster til at sove. Så bad jeg ham om gøre rent efter sig. Så løb han 

Anmeld Citér

23. marts 2016

Befre_willy

Det er så fedt at læse en shit storm om sig selv.  Især for folk der ikke kender en.

Jeg havde en skrigende baby og en dreng der stak. Lidt frustrerende og stressede. 

Anmeld Citér

23. marts 2016

Befre_willy

Havde skrevet en lang smøre om hele situationen ... den er vist ikke uploadet. 

Anmeld Citér

23. marts 2016

Rauw

Det jo bare idiotisk pladder skrevet af en idiot og delt af flere idioter. De aner ikke hvad de snakker om. Jeg havde eddermame også skældt ud efter det stunt du beskriver. Og så må folk egentlig gerne kalde mig både lede kælling, dårlig mor og psykopat- jeg er ligeglad. Og det bør du også være, for du har ikke gjort noget galt. 

Anmeld Citér

23. marts 2016

Befre_willy

Vi var alle på legepladsen og lege. Da min søn skal på toilettet. Han løber ind med nogen venner for at tisse. Da der var gået 10.min løber jeg ind og se hvad der sker. De griner og �� over afføring alle steder og tis på gulvet. Jeg bliver lidt irritereret og beder min søn om at gøre rent efter sig. Imens jeg ser til lillesøster.  Stikker han af. 

Anmeld Citér

23. marts 2016

Befre_willy

Vi bor i en meget lille by. Så det er svært at ignorer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.