Flødebollen skriver:
Synes det er vigtigt at pointere at der skal mere til, end uregelmæssig mens før man diagnostiser dig med PCOS. Der er flere ting der spiller ind for mig i din historie- hvor længe har i forsøgt, hvor længe har du været af prævention og hvilken slags? Din mens kan sagtens hoppe en cyklus over etc. Og når lægen siger, at der er tid nok at blive gravid i, kan jeg godt forstå frustrationen - men her spiller det igen ind, hvor længe har i forsøgt?
jeg skriver ikke dette for at ødelægge noget, men heldigvis kan uregelmæssig mens skuldes SÅ meget andet end PCOS
kh en, der forsøgte i 3 år, før 'fejlen' blev fundet 
held og lykke med det hele
Jeg har brugt prævention to gange i mit liv. Første gang var jeg 16 og var på p-piller i 3 mdr. Anden gang var da jeg begyndte at komme sammen med min nuværende kæreste der fik jeg mini piller med det var også kun 3 mdr. (Fordi jeg er et fjols der glemmer at tage dem)
Så gik vi over til kondom, men det holdt heller ikke så længe. Det var der vi blev enige om at skete det ja så skete det... Vi har dog i et par år brugt "træk ud metoden" og ja jeg ved godt man sagtens kan blive gravid af den grund 
3 år efter sidder jeg så her og tænker det er sku egentlig underligt der ikke er sket noget.
Og egentlig også ret underlig at jeg "kun" har haft min menstruation ca 20 gange på de 3 år
Ang. det med lægen så var det først i september sidste år jeg gjorde hende opmærksom på vi gerne ville have børn... Men jeg kunne selvfølgelig have gjort mig mere tydelig og sagt vi ikke havde brugt prævention i de 2 år..
Håber det var et fyldesgørende nok svar
Btw. Jeg tog i ca 25 kg på i de første 6-9 mdr efter stop af mini piller. Men efterfølgende har jeg dog haft min menstruation.
Anmeld
Citér