bliver det snart til noget!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2016

123.

S.S.Robin skriver:

Hvis der ikke snart sker noget så ender det nok også med at det bliver det jeg gør.

Hmm jeg skal alligevel snart have taget celleskrab så man ikke jeg kan snakke med gynækologen om det i den forbindelse, og forhåbentlig komme igang med at blive undersøgt nærmere

prøv at sprøg om en scanning af æggeskokkne, bare for at se om det er det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2016

S.S.Robin

Newgirl. skriver:

prøv at sprøg om en scanning af æggeskokkne, bare for at se om det er det

Det er noteret  jeg fik dem scannet for ca 2-3 

år siden... men der kan jo ske en masse på den tid 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Flødebollen

S.S.Robin skriver:

Jeg er nu gået 34 dage over, og jeg har stadigvæk en negativ test... 

Jeg har I forvejen døjet meget med ekstrem uregelmæssig menstruation... Det er bare lige træls hver gang den ikke kommer  Dumme krop... 

Synes det er vigtigt at pointere at der skal mere til, end uregelmæssig mens før man diagnostiser dig med PCOS. Der er flere ting der spiller ind for mig i din historie- hvor længe har i forsøgt, hvor længe har du været af prævention og hvilken slags? Din mens kan sagtens hoppe en cyklus over etc. Og når lægen siger, at der er tid nok at blive gravid i, kan jeg godt forstå frustrationen - men her spiller det igen ind, hvor længe har i forsøgt? 

jeg skriver ikke dette for at ødelægge noget, men heldigvis kan uregelmæssig mens skuldes SÅ meget andet end PCOS

kh en, der forsøgte i 3 år, før 'fejlen' blev fundet

held og lykke med det hele

Anmeld Citér

24. marts 2016

Flødebollen

S.S.Robin skriver:

Ja det har jeg tit... Men det kræver lægen er med på den og indtil videre har jeg fået at vide det jo tager tid at blive gravid, og så synes hun heller ikke jeg er så gammel så der er jo masser af tid endnu...  

Vil lige tilføje at vi har haft sex uden beskyttelse omkring 3 år, det er dog først her på det sidste vi virkelig er begyndt at undre os over der ikke rigtig sker noget... 

Sorry - havde overset de 3 år. Hvorfor beder du ik bare din læge om at blive henvist til fertilitetsbehandling ? 

Nægter hun, hvilket jeg finder yderst underligt hvis det er, så skift læge. Reglerne er, at man kan få hjælp efter 1 år efter man er begyndt på projekt pb. Men er det så også først nu du er begyndt at undre dig over lange cyklusser?

Anmeld Citér

24. marts 2016

S.S.Robin

Flødebollen skriver:

Synes det er vigtigt at pointere at der skal mere til, end uregelmæssig mens før man diagnostiser dig med PCOS. Der er flere ting der spiller ind for mig i din historie- hvor længe har i forsøgt, hvor længe har du været af prævention og hvilken slags? Din mens kan sagtens hoppe en cyklus over etc. Og når lægen siger, at der er tid nok at blive gravid i, kan jeg godt forstå frustrationen - men her spiller det igen ind, hvor længe har i forsøgt? 

jeg skriver ikke dette for at ødelægge noget, men heldigvis kan uregelmæssig mens skuldes SÅ meget andet end PCOS

kh en, der forsøgte i 3 år, før 'fejlen' blev fundet

held og lykke med det hele

Jeg har brugt prævention to gange i mit liv. Første gang var jeg 16 og var på p-piller i 3 mdr. Anden gang var da jeg begyndte at komme sammen med min nuværende kæreste der fik jeg mini piller med det var også kun 3 mdr. (Fordi jeg er et fjols der glemmer at tage dem)

Så gik vi over til kondom, men det holdt heller ikke så længe. Det var der vi blev enige om at skete det ja så skete det... Vi har dog i et par år brugt "træk ud metoden" og ja jeg ved godt man sagtens kan blive gravid af den grund

3 år efter sidder jeg så her og tænker det er sku egentlig underligt der ikke er sket noget. 

Og egentlig også ret underlig at jeg "kun" har haft min menstruation ca 20 gange på de 3 år

Ang. det med lægen så var det først i september sidste år jeg gjorde hende opmærksom på vi gerne ville have børn... Men jeg kunne selvfølgelig have gjort mig mere tydelig og sagt vi ikke havde brugt prævention i de 2 år..

Håber det var et fyldesgørende nok svar  

Btw. Jeg tog i ca 25 kg på i de første 6-9 mdr efter stop af mini piller. Men efterfølgende har jeg dog haft min menstruation. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.