bliver det snart til noget!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

665 visninger
14 svar
3 synes godt om
22. marts 2016

S.S.Robin

Jeg er nu gået 34 dage over, og jeg har stadigvæk en negativ test... 

Jeg har I forvejen døjet meget med ekstrem uregelmæssig menstruation... Det er bare lige træls hver gang den ikke kommer  Dumme krop... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2016

123.

S.S.Robin skriver:

Jeg er nu gået 34 dage over, og jeg har stadigvæk en negativ test... 

Jeg har I forvejen døjet meget med ekstrem uregelmæssig menstruation... Det er bare lige træls hver gang den ikke kommer  Dumme krop... 

har du overvejet at blive tjekket for pcos?

Anmeld Citér

22. marts 2016

S.S.Robin

Ja det har jeg tit... Men det kræver lægen er med på den og indtil videre har jeg fået at vide det jo tager tid at blive gravid, og så synes hun heller ikke jeg er så gammel så der er jo masser af tid endnu...  

Vil lige tilføje at vi har haft sex uden beskyttelse omkring 3 år, det er dog først her på det sidste vi virkelig er begyndt at undre os over der ikke rigtig sker noget... 

Anmeld Citér

22. marts 2016

pb2017

S.S.Robin skriver:

Ja det har jeg tit... Men det kræver lægen er med på den og indtil videre har jeg fået at vide det jo tager tid at blive gravid, og så synes hun heller ikke jeg er så gammel så der er jo masser af tid endnu...  

Vil lige tilføje at vi har haft sex uden beskyttelse omkring 3 år, det er dog først her på det sidste vi virkelig er begyndt at undre os over der ikke rigtig sker noget... 

Bare den meget uregelmæssige cyklus burde være nok til at blive tjekket - uanset om man er igang med projekt baby eller ej?  

Anmeld Citér

22. marts 2016

S.S.Robin

pb2016 skriver:

Bare den meget uregelmæssige cyklus burde være nok til at blive tjekket - uanset om man er igang med projekt baby eller ej?  

What??  Eeeej jeg så tror jeg nok liiige jeg skal have presset på... 

Jeg må indrømme det snart er en pinsel at ringe til lægen. Føler mig som den vildeste hypokonder, men jeg ved jo at det ikke er normen at have så uregelmæssig menstruation. Det er bare træls at føle man bliver sent hjem uden noget ordenligt svar. 

Anmeld Citér

22. marts 2016

pb2017

S.S.Robin skriver:

What??  Eeeej jeg så tror jeg nok liiige jeg skal have presset på... 

Jeg må indrømme det snart er en pinsel at ringe til lægen. Føler mig som den vildeste hypokonder, men jeg ved jo at det ikke er normen at have så uregelmæssig menstruation. Det er bare træls at føle man bliver sent hjem uden noget ordenligt svar. 

Synes jeg sagtens du kan gøre!  Det er ikke sjovt, når man har sådan en læge  En så uregelmæssig menstruation er absolut ikke normalt! 

Anmeld Citér

22. marts 2016

S.S.Robin

pb2016 skriver:

Synes jeg sagtens du kan gøre!  Det er ikke sjovt, når man har sådan en læge  En så uregelmæssig menstruation er absolut ikke normalt! 

Hvor er det fedt at blive bekræftet i det ikke bare er mig der er hysterisk 

Nej det er ret træls!! Men nu har jeg fornyet tro på mig selv �� Det går jo nok alt sammen i sidste ende ��

Anmeld Citér

22. marts 2016

123.

S.S.Robin skriver:

Hvis din egen læge ikke vil tjekke dig for det så skift læge, få en henvisning til en gynækolog. og få taget ''pcos'' blodprøverne!. -for kunne godt tyde på der noget galt hvis du har været 3 år uden noget som helst der kan påvirke hormonerne. desuden har man ret til hjælp når man har prøvet et år. og når man har pcos/eller en anden sygdom der gør det ikke vil lykkes naturligt, har man ret til at komme i behandling med det samme.    

Anmeld Citér

22. marts 2016

pb2017

S.S.Robin skriver:

Hvor er det fedt at blive bekræftet i det ikke bare er mig der er hysterisk 

Nej det er ret træls!! Men nu har jeg fornyet tro på mig selv �� Det går jo nok alt sammen i sidste ende ��

Du er slet ikke hysterisk  Jeg håber du får det undersøgt, og at det snart lykkedes jer 

Anmeld Citér

22. marts 2016

S.S.Robin

Newgirl. skriver:

Hvis din egen læge ikke vil tjekke dig for det så skift læge, få en henvisning til en gynækolog. og få taget ''pcos'' blodprøverne!. -for kunne godt tyde på der noget galt hvis du har været 3 år uden noget som helst der kan påvirke hormonerne. desuden har man ret til hjælp når man har prøvet et år. og når man har pcos/eller en anden sygdom der gør det ikke vil lykkes naturligt, har man ret til at komme i behandling med det samme.    

Hvis der ikke snart sker noget så ender det nok også med at det bliver det jeg gør.

Hmm jeg skal alligevel snart have taget celleskrab så man ikke jeg kan snakke med gynækologen om det i den forbindelse, og forhåbentlig komme igang med at blive undersøgt nærmere

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.