Fødselsdagsfest 4 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2016

Mortil2+

De to timer kommer til at flyve af sted :-)

Og lur mig, hvis du planlægger alt for meget for pigerne, bliver de trætte - de vil allerhelst bare lege med din datters legetøj :-)

Håber i får en fantastisk dag :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2016

Carina:-)

mor:) skriver:

Fisker fisker: 

en person står i den ene ende og er fisker. 

Resten står i den anden ende af stuen overfor fiskeren og siger: "fisker fisker, hvor dybt er vandet?" 

Fisker svarer: x antal meter

de andre: hvordan skal vi så komme over til dig? 

Fisker må nu finde på noget, det kan være hinkende baglæns, hoppende, som et dyr og hvad man ellers finder på. Og så er det en andend tur til at være fisker

Her kommer vi: 

de deles op i to hold, som står overfor  hinanden (gerne langt væk) 

det ene hold A starter med at vælge et syr de skal være (det andet hold B må ikke vide hvilket dyr) så går hold A mod hold B mens de siger "her kommer vi" gentagne gange til hold B siger stop. Så stopper hold A og hold B siger "ingen kommer her forbi før I viser hvem I er" 

så viser hold A hvilket dyr de er og hold B skal gætte - når hold B har gættet rigtigt skal hold A løbe tilbage til deres plads, bliver de fanget inden de når tilbage må de gå over til det modsatte hold. Så er det hold B der skal vælge dyr osv.  Det handler om at det til sidst kun er et hold. Og når 

Når de er et hold hvad skal de så?

Lyder som supersjov og helt sikkert noget jeg skal prøve af på min datters klasse 

Anmeld Citér

23. marts 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Carina:-) skriver:

Når de er et hold hvad skal de så?

Lyder som supersjov og helt sikkert noget jeg skal prøve af på min datters klasse 

Der plejer være en voksen i hvert hold og den "voksne" har tabt som ikke har flere børn har tabt 

men ellers så er legen slut når de bliver til et hold og så starter man forfra 

Anmeld Citér

25. marts 2016

Lomm

Profilbillede for Lomm
Mortil2+ skriver:

De to timer kommer til at flyve af sted :-)

Og lur mig, hvis du planlægger alt for meget for pigerne, bliver de trætte - de vil allerhelst bare lege med din datters legetøj :-)

Håber i får en fantastisk dag :-)

Ja jeg tænker også bare at jeg lige har stopdans som back up hvis det bliver nødvendigt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.