Jeg er grædefærdig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2016

Anonym trådstarter

Liv_86 skriver:

Tænker også blærebetændelse. Underligt lægen ikke som det første tester for det når du siger du har svie når du tisser. 

Blærebetændelse kan være noget så smertefuldt. Ville ringe til lægevagten. 

God bedring

Det tænkte jeg også selv, men blev hurtigt testet for det som så ikke viste noget.. :/ 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2016

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Jeg tænker også blærebetændelse eller klamydia?

Blærebetændelse er udelukket.. Læste lidt om klamydia.. har ikke haft det før, men det kunne det sagtens være, når jeg læser om det. Jeg blev podet for det i fredags og vil få svar i næste uge.. 

Anmeld Citér

20. marts 2016

Anonym trådstarter

Leneur skriver:

Altså da jeg allerførste gang fik herpes genitalis som det hedder i de nedre dele, fik jeg først medicin til en uge som jeg mener jeg skulle tage 3 gange om dagen men det virkede ikke, så jeg fik til en uge mere og det kunne så endelig tage det men det er skrappe sager, så fik svamp efterfølgende. 

Det svier ad helvede til når man tisser og man gør næsten alt for at undgå at skulle på toilettet. Gå med numsen bar så ofte du kan, undgå bukser og andet tætsiddende som kan få det til at gøre ondt. Skift håndklæder hver gang du har været i bad og næste gang du mærker til de første prikker af smerte, så kom til lægen med det samme, for jo hurtigere du kommer i behandling, jo hurtigere er det overstået igen. Desværre vil herpes jo komme tilbage igen og igen men anfaldene bliver mildere og hvis man er lige så heldig som mig kan der gå år imellem inden man får det igen. Du lærer med tiden tegnene på hvornår du skal i behandling og hurtigt kan sætte ind. 

Er ked af du også skal være ramt af den skide virus.

Det er nok samme medicin som jeg har fået. Den skal også taget 3 gange dagligt.. men jeg undrer mig over at det kun skulle tages i 2 dage.. der står i indlægssedlen at de skal tage i 7 dage.. men måske er det indtil de helt præcist ved hvad det er, når der kommer svar fra podningen.. 

Jeg takker for rådene, dem tager jeg helt klart til mig! Men iiih hvor jeg allerede frygter at skulle få det igen, selvom det nok bliver mildere næste gang.. 

Anmeld Citér

20. marts 2016

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Er du hævet??? 

Ja, det er jeg.. 

Anmeld Citér

20. marts 2016

Anonym trådstarter

Liv_86 skriver:

Bare lige et godt råd. Køb noget dettol, tror du kan få det på apoteket. Kog noget vand og put det i en balge samme med noget dettol. Sæt dig på hug henover det med en håndklæde rundt om, så du nærmest damper dit underliv. Det er altså godt hvis man har blærebetændelse. 

Hvis det er svamp og du tit lider af det, så kan du vaske dig i lidt lagereddike, det holder for mig svampen væk og kan tage den værste optakt. 

Den metode har jeg aldrig hørt om før.. kun ved forstoppet næse.. Men det skal da helt klart prøves!

Lagereddike skulle være utrolig godt til rigtig mange ting.. men er det så kun når man har svamp at man kan/skal gøre det?

Og tak for rådene.. 

Anmeld Citér

20. marts 2016

Liv_86

Anonym skriver:

Den metode har jeg aldrig hørt om før.. kun ved forstoppet næse.. Men det skal da helt klart prøves!

Lagereddike skulle være utrolig godt til rigtig mange ting.. men er det så kun når man har svamp at man kan/skal gøre det?

Og tak for rådene.. 

Man kan godt gøre det hver dag hvis man vil. Men er super godt hvis man har nogen form for gener

Anmeld Citér

20. marts 2016

Anonym trådstarter

lisbeth jess skriver:

Årh deter så smertefuldt at have herpes, føler med dig.

Snak med dem på apoteket. der findes forskellige lokalbedøvende gel som jeg er sikker på du kan bruge. cremen mod herpes som bruges på mundsår med lidt cortison i kan vel også bruges. ? God bedring og god påske 

Tusinde tak skal du have..! Jeg må smutte forbi dem i morgen og høre dem ad.. det er første gang jeg har haft det så smertefuldt og det kom desværre senere hen efter at jeg havde hentet min medicin.. for ellers havde jeg helt klart spurgt dem dernede efter noget smørrelse også..

Anmeld Citér

20. marts 2016

Anonym trådstarter

Liv_86 skriver:

Man kan godt gøre det hver dag hvis man vil. Men er super godt hvis man har nogen form for gener

Fantastisk - jeg må prøve det.. Tak for tippet! 

Anmeld Citér

20. marts 2016

Diosa85

Har du ondt fordi du har kløet dig for meget? 

For mig lyder det som et kraftigt angreb af svamp. 

Jeg døjer personligt meget med svamp. Får det en gang om måneden i forbindelse med mens fordi jeg ikk kan tåle bind. Og havde det så sent som i sidste uge. Yderst smertefuldt, kløede ekstremt (specielt omkring klitoris) og var helt varm og hævet. Jeg smører et ordentlig lag canesten på også sover jeg uden trusser så det får luft. Og dagen efter er det stortset væk 

Anmeld Citér

21. marts 2016

Mor til Ella

Anonym skriver:

Ja, det er jeg.. 

Det lyder som de par gange ( under graviditet) hvor jeg har haft svamp.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.