Anonym skriver:
Jeg har i en uge nu gået og haft lidt gener i mit underliv. Det tog til midt på ugen og natten til torsdag fik jeg kun 1½ times søvn. De andre nætter har heller ikke været for gode! Jeg har ufatteligt ondt.. Det startede med kløen, så gik det hen til at være en kraftig svien og ubehag ved vandladning.
Jeg er typen der kun går til lægen når jeg selv føler at det virkelig er nødvendig. Så jeg tog til lægen torsdag morgen. Jeg når dårligt nok at fuldføre mig sætning, da jeg fortæller om mine gener med kløen og svien. Hun konstaterer bare hurtigt at det er svamp, samtidig med at hun laver recept til mig på nogle piller. Jeg fik hurtig følelsen af at hun bare gerne ville have mig overstået hurtigst muligt.. der var så meget jeg ville have sagt til hende, men følte mig virkelig til besvær.
Jeg tager til lægen igen fredag morgen. Her bliver jeg undersøgt og lægen har en formodning om at det er Herpes.(!?) Jeg får recept og smertestillende! Nu har jeg været på piller de sidste to dage.. (og de eneste 2 dage hvor pillerne skal tages) Jeg føler ikke at det har hjulpet mig overhovedet! Det er faktisk blevet værre med svien ved vandladning.. så slemt, at jeg nu frygter at gå på toilettet.. jeg TØR simpelthen ikke!!
Det er ulideligt, Smertefuldt og jeg er grædefærdig hver gang, fordi det gør så pokkers ondt!! Det kan da ikke være rigtigt at man ikke kan få noget til at bekæmpe Herpes med.. der må da findes noget man kan smøre sit underliv med, så det hjælper med at hele..!
Jeg søgte på lign. tråde herinde og så, at én anbefalede zink salve - tak for rådet.. det er prøvet i dag.. desværre at jeg bare for utålmodig, når jeg ikke mærker forskel efter lidt tid..
Der må være andre herinde som har prøvet noget lign.. haft samme symptomer?? Hvad gjorde i?? For jeg tør simpelhen ikke at tisse mere! 
Altså da jeg allerførste gang fik herpes genitalis som det hedder i de nedre dele, fik jeg først medicin til en uge som jeg mener jeg skulle tage 3 gange om dagen men det virkede ikke, så jeg fik til en uge mere og det kunne så endelig tage det men det er skrappe sager, så fik svamp efterfølgende.
Det svier ad helvede til når man tisser og man gør næsten alt for at undgå at skulle på toilettet. Gå med numsen bar så ofte du kan, undgå bukser og andet tætsiddende som kan få det til at gøre ondt. Skift håndklæder hver gang du har været i bad og næste gang du mærker til de første prikker af smerte, så kom til lægen med det samme, for jo hurtigere du kommer i behandling, jo hurtigere er det overstået igen. Desværre vil herpes jo komme tilbage igen og igen men anfaldene bliver mildere og hvis man er lige så heldig som mig kan der gå år imellem inden man får det igen. Du lærer med tiden tegnene på hvornår du skal i behandling og hurtigt kan sætte ind.
Er ked af du også skal være ramt af den skide virus.
Anmeld
Citér