Hvor vil du gerne rejse hen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2009

pipsen

Drømmer om at putte hele familien i en autocamper og køre fra Seattle til Anchorage med stop undervejs i Yukon... Ville gerne opleve naturen, menneske og rejsen sammen. Har en ambition om at mine drenge, når er de er store, har lært både at tænde et bål i vildmarken samt på en 5stjerners restaurant i New York... Forventer at kunne tage turen om ca 3 år

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

Ansemusen

Uhh ha, der er flere steder!

NEW YORK (med pungen fuld af penge *griner*)!!

Malaysia!

Og Thailand vil jeg gerne til igen igen

Og så skal turen helt sikkert gå til Florida til de store forlystelsesparker engang når vores børn er store nok og vi har råd til det!

Anmeld

25. september 2009

malou

Helt klart til Boa Boa

Anmeld

25. september 2009

vatten

Jeg vil vildt gerne til Rusland. Om et par år rejser jeg forhåbentligt derover med min søster

Landet har en hel vild historie, så jeg vil rigtig gerne over og se det med mine egne øjne. Umiddelbart jeg jeg mest til trukket af de store byer: Skt. Petersborg og Moskva.

Anmeld

25. september 2009

Tina2

Feluca09 skriver:

Ja vis du helt selv kunne bestemme. hvilket sted i verden ville du så helst besøge og hvorfor lige det sted???

Selv vil jeg rigtig gerne til Nepal. Har læst utrolig meget om det og drømmer om a kunne tage der til...Nepal har de smukkest omgivelser bla Mount Everest med sneklædte bjerge, jungle med fantastisk dyreliv. Det er et a verdens fattigste lande, men samtidig har de nogle a verdens smukkeste templer som flittig bruges a landets religiøse.

Knus natasja der håber sin drøm en dag går i opfyldelse

Jeg har været i Nepal.... Det ER et fantastisk sted, så tag endelig derover når du kan:-)

Menneskene er så fattige, men de er så søde og rare og byder en indenfor og laver det mad de nu har selvom de ikke ejer kongens mønt.......

FANTASTISK land:-)

Jeg kunne godt tænke mig at komme til Jamaica:-)

Anmeld

25. september 2009

Drengenesmor

Canada, på gennemrejse i bil, og opleve de fantastiske forandringer i noget af verdens smukkeste natur.

Ellers står australien og Finnland/Lapland også på ønskelisterne herhjemme.....Men generelt er der jo bare hundredevis af ønsker...

Anmeld

25. september 2009

Mira0911

Uha, der er mange steder.... ;O) Men kommer ikke lige forløbigt!

Anmeld

25. september 2009

oo

FrkT skriver:

• Canada - fordi de skulle have noget af det flotteste natur der, og så lidt ala USA kulturmæssigt også. Og så fordi Anne fra Grønnebakken er lavet der

oh ja! jeg elsker også Anne!! Men så skal du til Prince Edward Island - jeg tror faktisk man kan se huset og så videre der endnu...jeg googlede det en gang

Anmeld

25. september 2009

Miamaja

Italy

Anmeld

25. september 2009

Iliasmor

maldiverne, zanzibar, malaysia uhhhhhhhhh jeg kunne blive ved hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.