Hvor vil du gerne rejse hen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.143 visninger
20 svar
0 synes godt om
25. september 2009

NaFe

Ja vis du helt selv kunne bestemme. hvilket sted i verden ville du så helst besøge og hvorfor lige det sted???

Selv vil jeg rigtig gerne til Nepal. Har læst utrolig meget om det og drømmer om a kunne tage der til...Nepal har de smukkest omgivelser bla Mount Everest med sneklædte bjerge, jungle med fantastisk dyreliv. Det er et a verdens fattigste lande, men samtidig har de nogle a verdens smukkeste templer som flittig bruges a landets religiøse.

Knus natasja der håber sin drøm en dag går i opfyldelse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

Honningblomst

Weekend storby-ferie...lige meget hvor, og også gerne der hvor jeg har været før.
Knus Eva..som hader at være væk i længere tid.

Anmeld

25. september 2009

FrkC

Feluca09 skriver:

Ja vis du helt selv kunne bestemme. hvilket sted i verden ville du så helst besøge og hvorfor lige det sted???

Selv vil jeg rigtig gerne til Nepal. Har læst utrolig meget om det og drømmer om a kunne tage der til...Nepal har de smukkest omgivelser bla Mount Everest med sneklædte bjerge, jungle med fantastisk dyreliv. Det er et a verdens fattigste lande, men samtidig har de nogle a verdens smukkeste templer som flittig bruges a landets religiøse.

Orh.. Der er rigtig mange steder
- Australien, New Zealand, Dubai osv. Der er så mange steder Især oss Brasilien kunne jeg godt tænke mig.. Ville oss rigtig gerne til USA igen, det var jo fantastisk

Anmeld

25. september 2009

FrkC

Ved da ik lige hvordan det var det så ud.. hehe.. Det kører idag det med computeren

Orh.. Der er rigtig mange steder
- Australien, New Zealand, Dubai osv. Der er så mange steder  Og oss Brasilien kunne jeg godt tænke mig.. Ville oss rigtig gerne til USA igen, det var jo fantastisk
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. september 2009

oo

årh der er mange mange steder...jeg har kun været i prag og skotland, nordirland og england - ja og sverige og norge

jeg kunne rigtig godt tænke mig at se Berlin, men jeg kunne også rigtig godt tænke mig at se Paris eller Venedig eller Sydney eller Sankt Petersborg eller Cuba!

det eneste sted jeg aldrig kommer til at sætte mine ben med sikkerhed, er USA

Anmeld

25. september 2009

AstridM

Jeg har allerede rejst meget i mit liv, men jeg drømmer om en tur til USA, hjem til Miami og mærke salsa rytmerne.

Jeg ville tage et cruise i Caribien, så jeg kan se de dansk vestindiske øer.  Det meste af Cuba bor jo i Miami, men ville nu gerne besøge øen nu hvor jeg har set over til den så mange gange.

Jeg ville gerne besøge Rom, som jo er en kort hyggetur.

Jeg savner så meget at være i USA så det er nok mit største ønske at kunne flytte der over.

Anmeld

25. september 2009

Muffinmus

hmmm
Der er rigtigt mange steder
Har været i Australien, men ville gerne igen.)
Har været på New Zealand i 9 mdr, og ville også gerne det igen.
Været i USA for mange år siden i 3 mdr.
Ellers bare de gængse steder man altid rejser hen.
Og har været på Bali, dejligt sted.
OG Borneo og Singapore...også sjove steder, men Singapore sagde mig nu ikke så meget som Borneo.
Alt i alt har jeg fundet ud af det er bedst for mig øst på end vest på..Amerikanerne siger mig intet overhovedet.
Sååå, tror jeg ville være et asiatisk land, eller safari i Afrika
Men men men, nu skal jeg lige en uge til Tyrkiet i morgen først

Anmeld

25. september 2009

tumle81

Jeg ville gerne på rundtur i USA, jeg har været der 2 gange men kun i Californien...
Jeg har været i Chile, men var kun barn så ville gerne til sydamerika igen.
Ville gerne på safari i Afrika.
Ville gerne rejse rundt i Australien...
Måske Østen, men det er ikke noget meget presserende...

Ellers rundt til storbyer i Europa med min dejlige mand ;-)

Elsker også at være på Færøerne og nyde den dejlige natur :-)

Knus Kathrina 35+3

Anmeld

25. september 2009

TbCp

Der er rigtig mange steder jeg gerne vil hen.

Grækenland - fordi jeg elsker "gammel kultur" og aldrig har været der
Normandiet - Fordi vi i 2006 havde den bedste ferie ever dernee og der er så meget vi endnu ikke har fået set der
Berlin - Fordi den by er for fed! Selvom jeg har været der omkring 15 gange allerede
New Zealand - Fordi sidst jeg var der var jeg kun 12 og vil gerne se det med voksne øjne også

Anmeld

25. september 2009

FrkT

Puhhh, der er rigtig mange steder jeg godt kunne tænke mig at komme hen.
  • USA - i særdeleshed San Francisco, fordi jeg altid har været fascineret af amerikansk kultur, og kunne SÅ godt tænke mig at opleve det
  • Canada - fordi de skulle have noget af det flotteste natur der, og så lidt ala USA kulturmæssigt også. Og så fordi Anne fra Grønnebakken er lavet der
  • Irland - fordi der skulle være så smukt, og har altid drømt om at komme dertil
  • Kina - fordi det er meget ulig Danmark og dansk kultur
  • Caribien - fordi de skulle have verdens flotteste sandstrande
  • Grækenland - fordi landet gemmer på så meget spændende historie, og så er de flotte ruin-agtige byer så smukke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.