Uoverensstemmelse vedr. sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

Ps: En sidste ting - du behøver ikke en læges ord til at legitimere manglende sexlyst!

Du overlevede såmænd nok en tur på lagnet hvis du havde lyst - men det har du ikke - og det er i sig selv helt fint som begrundelse!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2016

Babydroemme

Mange tak for svar - vi fik os en rigtig god snak om det, da han ligesom havde fået bitchet af. Han glæder sig bare så meget, og kan næsten ikke holde ud, hvis han skal vente i flere måneder - men jeg er jo ikke herre over hvornår det kommer til at ske, det ved han god, og han er da heldigvis også blevet klar over, at det ikke kun skal være pligtsex. Så alt er godt  også selvom at jeg har haft det af pommerns til  

Anmeld Citér

20. marts 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil
Babydroemme skriver:

Hej de damer. 

Jeg fik igår konstateret bihulebetændelse ved vagtlægen og er blevet startet op på antibiotika. Min kære kæreste og jeg er igang med pb, og jeg skulle gerne have ægløsning i en af disse dage. Vi har kun haft sex én gang (i mandags), hvor jeg måtte tvinge min krop igennem det, fordi jeg var så syg. Har det lidt bedre i dag, ikke meget, og manden presser på for sex, så vi kan få den skide graviditet i land. Sagde til ham, at jeg altså helst ville prioritere mit helbred, og at jeg fik besked af lægen om, at jeg skulle formindske fysisk aktivitet. Nu er han møg pessimistisk, og siger at vi aldrig nogensinde bliver gravide, hvis jeg skal være syg under hver ægløsning - og jeg er i tvivl om, om jeg er for hys. 

Nogen gode råd? 

Hvis du alligevel stresser og ikke kan slappe af, så er sandsynligheden for graviditet alligevel ikke særlig stor. Vel heller ikke så fed måde at skabe liv på...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.