Uoverensstemmelse vedr. sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.079 visninger
12 svar
37 synes godt om
16. marts 2016

Babydroemme

Hej de damer. 

Jeg fik igår konstateret bihulebetændelse ved vagtlægen og er blevet startet op på antibiotika. Min kære kæreste og jeg er igang med pb, og jeg skulle gerne have ægløsning i en af disse dage. Vi har kun haft sex én gang (i mandags), hvor jeg måtte tvinge min krop igennem det, fordi jeg var så syg. Har det lidt bedre i dag, ikke meget, og manden presser på for sex, så vi kan få den skide graviditet i land. Sagde til ham, at jeg altså helst ville prioritere mit helbred, og at jeg fik besked af lægen om, at jeg skulle formindske fysisk aktivitet. Nu er han møg pessimistisk, og siger at vi aldrig nogensinde bliver gravide, hvis jeg skal være syg under hver ægløsning - og jeg er i tvivl om, om jeg er for hys. 

Nogen gode råd? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2016

esioul

Babydroemme skriver:

Hej de damer. 

Jeg fik igår konstateret bihulebetændelse ved vagtlægen og er blevet startet op på antibiotika. Min kære kæreste og jeg er igang med pb, og jeg skulle gerne have ægløsning i en af disse dage. Vi har kun haft sex én gang (i mandags), hvor jeg måtte tvinge min krop igennem det, fordi jeg var så syg. Har det lidt bedre i dag, ikke meget, og manden presser på for sex, så vi kan få den skide graviditet i land. Sagde til ham, at jeg altså helst ville prioritere mit helbred, og at jeg fik besked af lægen om, at jeg skulle formindske fysisk aktivitet. Nu er han møg pessimistisk, og siger at vi aldrig nogensinde bliver gravide, hvis jeg skal være syg under hver ægløsning - og jeg er i tvivl om, om jeg er for hys. 

Nogen gode råd? 

Selvfølgelig skal du ikke have sex hvis du ikke kan pga sygdom. Det skal altså ikke blive en sur pligt at lave børn. Det skal nok lykkedes lige pludselig, verden falder ikke sammen fordi i misser en æl. 

Anmeld Citér

16. marts 2016

Chellie

Er det noget, som sker hver måned, siden han reagerer så surt? Ellers kunne det jo være, han bare er lidt skuffet over ikke at "få noget"... Men, løsningen er heldigvis nem nok, hvis det vitterlig bare handler om graviditet: Køb en engangs-sprøjte på apoteket, fyld sæd i fra kæresten (han er sikkert i stand til at levere en håndmalket klat til formålet ), sprøjten op i skeden, og stemplet i bund. Så er I dækket ind i denne måned også, selvom du ikke er frisk. Dog vil jeg medgive kæresten, at det jo ikke er super romantisk.... 

Anmeld Citér

16. marts 2016

Babydroemme

esioul skriver:

Selvfølgelig skal du ikke have sex hvis du ikke kan pga sygdom. Det skal altså ikke blive en sur pligt at lave børn. Det skal nok lykkedes lige pludselig, verden falder ikke sammen fordi i misser en æl. 

Suk. Hvis bare min søde modpart indså det  jeg ville også super gerne nå at få en 2016 baby, men det hele går ikke altid op i en højere enhed. Jeg må bare lade ham sidde og være sur resten af aftenen, hvis han synes det er værd at bruge energi på.

Anmeld Citér

16. marts 2016

Babydroemme

Chellie skriver:

Er det noget, som sker hver måned, siden han reagerer så surt? Ellers kunne det jo være, han bare er lidt skuffet over ikke at "få noget"... Men, løsningen er heldigvis nem nok, hvis det vitterlig bare handler om graviditet: Køb en engangs-sprøjte på apoteket, fyld sæd i fra kæresten (han er sikkert i stand til at levere en håndmalket klat til formålet ), sprøjten op i skeden, og stemplet i bund. Så er I dækket ind i denne måned også, selvom du ikke er frisk. Dog vil jeg medgive kæresten, at det jo ikke er super romantisk.... 

Sidste måned blev jeg opereret, da jeg havde en byld. Det var også lige i ægløsningsperioden  men for pokker, jeg er jo ikke herre over hvordan sådan nogle ting kommer til at ligge. Han bliver meget trist over det hele lige nu, men jeg aner ikke hvad jeg kan gøre for ham. Vi har jo kun været igang i 3 cyklusser, det er jo ingen tid - selvom det selvfølgelig er lang tid, hvis man tænkte at det skete med det samme. 

Anmeld Citér

16. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår hvad han forestiller sig... at han kan surmule sig til at du får så dårlig samvittighed, at du gennemfører pligtsex? Mener han at det vil være en lækker måde at lave en baby på? Eller betyder det bare ikke sådan rigtig noget for ham om du nyder sex eller ej?

Anyway - hvis det allerede efter få måneder er gået så meget i hårdknude for ham, så ville jeg få taget en snak om, at det her kunne gå hen og blive rigtig nedern for jer begge, hvis ikke han indser at det alligevel ikke lader planlægge og at det kan tage op mod et år for helt almindelige mennesker at blive gravide...

Anmeld Citér

16. marts 2016

B&J

Og du skal slet ikke presse dig selv til sex fordi i er omgang projekt baby og bare fordi han bliver sur ja undskyld så må han blive voksen 

Anmeld Citér

16. marts 2016

Newsence

Hvis lægen har sagt du skal mindske fysisk aktivitet så skal du sgu da følge lægens råd.. Self. Er det surt når tingene driller men så må han være sur altså.. Helt ærlig sex skal være fedt og hyggeligt OGSÅ når PB er i gang ellers slider I bare jer selv og jeres forhold ned.. 

Anmeld Citér

16. marts 2016

loop

Babydroemme skriver:

Hej de damer. 

Nogen gode råd? 

Det er ham, der er hys.

Du spørger om gode råd. Sæt dig i respekt overfor ham, ved at stå fast på din mening. Har han lyst til sex, når han er syg?

Et barn skal gerne blive til på baggrund af gensidig kærlighed. Ikke på baggrund af tvang.

Når dette er sagt, så tror jeg da bare han har glædet sig til dette skridt i jeres forhold, og så er hans glæde blevet bremset op fordi du uheldigvis har været syg. Dette får han så formidlet til dig på en utrolig klodset måde.

Men prøv at se positivt på det. Nu er du i hvert fald helt sikker på, at han ser frem til at få et barn sammen med dig

Anmeld Citér

17. marts 2016

lineog4

Selvom man forsøger at blive gravid skal sex da gerne være en fornøjelse og noget man har lyst til, ikke en bestillingsvare fordi man har ægløsning.

Jeg kan sagtens forstå man efter at have prøvet en rum tid begynder at måle ægløsning forsøger at have lyst til sex når netop der er ægløsning osv. Men efter så kort tid som I har prøvet tænker jeg regelmæssig sex når man har lyst er vejen frem, og er der en måned hvor man ikke har lyst så fred være med det. Jeg er en af de heldige der blev gravid når jeg kiggede på min mand, og kan derfor sagtens have den holdning, men alligevel.....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.