Babydroemme skriver:
Hej de damer.
Jeg fik igår konstateret bihulebetændelse ved vagtlægen og er blevet startet op på antibiotika. Min kære kæreste og jeg er igang med pb, og jeg skulle gerne have ægløsning i en af disse dage. Vi har kun haft sex én gang (i mandags), hvor jeg måtte tvinge min krop igennem det, fordi jeg var så syg. Har det lidt bedre i dag, ikke meget, og manden presser på for sex, så vi kan få den skide graviditet i land. Sagde til ham, at jeg altså helst ville prioritere mit helbred, og at jeg fik besked af lægen om, at jeg skulle formindske fysisk aktivitet. Nu er han møg pessimistisk, og siger at vi aldrig nogensinde bliver gravide, hvis jeg skal være syg under hver ægløsning - og jeg er i tvivl om, om jeg er for hys.
Nogen gode råd? 
Det er ham, der er hys.
Du spørger om gode råd. Sæt dig i respekt overfor ham, ved at stå fast på din mening. Har han lyst til sex, når han er syg?
Et barn skal gerne blive til på baggrund af gensidig kærlighed. Ikke på baggrund af tvang.
Når dette er sagt, så tror jeg da bare han har glædet sig til dette skridt i jeres forhold, og så er hans glæde blevet bremset op fordi du uheldigvis har været syg. Dette får han så formidlet til dig på en utrolig klodset måde.
Men prøv at se positivt på det. Nu er du i hvert fald helt sikker på, at han ser frem til at få et barn sammen med dig
Anmeld
Citér