Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ØnskeMor25 skriver: Det har jeg godt nok ikke nej... Det var godt nok noget træls... Hmmh. Jeg ved at symptomerne for det man tar dem for, kan forværres de første dage, men ved ikke om det lige kan være kvalme.. Der må du nok ha fat i en klogere en end mig
Det har jeg godt nok ikke nej... Det var godt nok noget træls... Hmmh. Jeg ved at symptomerne for det man tar dem for, kan forværres de første dage, men ved ikke om det lige kan være kvalme.. Der må du nok ha fat i en klogere en end mig
Ja okay. Synes nu også det er mærkeligt jeg giver det lige et par dage mere eller en uges tid mere og så ser jeg om okke kvalmen er blevet bedre. De har ikke hjulpet på noget endnu, så jeg venter i spænding og håber virkelig de snart hjælper
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mcj skriver: Ja okay. Synes nu også det er mærkeligt jeg giver det lige et par dage mere eller en uges tid mere og så ser jeg om okke kvalmen er blevet bedre. De har ikke hjulpet på noget endnu, så jeg venter i spænding og håber virkelig de snart hjælper
Der står jo 10 dråber 3 gange dagligt... Jeg tog lidt mere end det...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128