Ovaria comp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.007 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. marts 2016

Mcj

Hej allesammen :-) 

nogen af jer, som har erfaringer med ovaria comp? Jeg overvejer at starte på det, for at sætte skub i cyklussen efter minipille-stop. Håber I kan hjælpe

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2016

ØnskeMor25

Hej allesammen :-) 

nogen af jer, som har erfaringer med ovaria comp? Jeg overvejer at starte på det, for at sætte skub i cyklussen efter minipille-stop. Håber I kan hjælpe

Jeg bruger dem selv. Sammen med Ferrum Phos. dråber.. Jeg synes de virker og anbefaler dem helt sikkert  

Anmeld Citér

16. marts 2016

Mcj

ØnskeMor25 skriver:

Jeg bruger dem selv. Sammen med Ferrum Phos. dråber.. Jeg synes de virker og anbefaler dem helt sikkert  

Ferrum Phos? Hvad er det for noget? 

Anmeld Citér

16. marts 2016

ØnskeMor25

Mcj skriver:

Ferrum Phos? Hvad er det for noget? 

Det er nogle andre homøopatiske dråber, som jeg blev anbefalet at bruge, sammen med Ovaria comp. De hedder noget mere end Ferrum Phos. Kan tage et billede fra det hæfte jeg har, hvor der står lidt om det.. 

Anmeld Citér

16. marts 2016

Mcj

ØnskeMor25 skriver:

Det er nogle andre homøopatiske dråber, som jeg blev anbefalet at bruge, sammen med Ovaria comp. De hedder noget mere end Ferrum Phos. Kan tage et billede fra det hæfte jeg har, hvor der står lidt om det.. 

Det må du meget gerne :-) hvem har anbefalet dig at tage dråberne? 

Anmeld Citér

17. marts 2016

ØnskeMor25

Mcj skriver:

Det må du meget gerne :-) hvem har anbefalet dig at tage dråberne? 

Det har den kranio sakral terapeut jeg går hos, som generelt lever meget alternativt.. 

Billedet jeg har vedhæftet, er fra hæftet "Naturlig hjælp til kvinder". Der findes et hæfte mere, der hedder "Graviditet, spædbørn og fødsel" .. Der står også en del i om forskellige dråber der kan bruges i forsøget på at blive gravid  Håber det kan bruges.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. marts 2016

Mcj

ØnskeMor25 skriver:

Det har den kranio sakral terapeut jeg går hos, som generelt lever meget alternativt.. 

Billedet jeg har vedhæftet, er fra hæftet "Naturlig hjælp til kvinder". Der findes et hæfte mere, der hedder "Graviditet, spædbørn og fødsel" .. Der står også en del i om forskellige dråber der kan bruges i forsøget på at blive gravid  Håber det kan bruges.. 

Tak! Det lyder spændende. Jeg har også lige købt dråberne, så jeg tænker at begynde på dem idag. Hvor længe gik der fra du begyndte at tage dem, til de virkede? :-) 

Anmeld Citér

18. marts 2016

ØnskeMor25

Mcj skriver:

Tak! Det lyder spændende. Jeg har også lige købt dråberne, så jeg tænker at begynde på dem idag. Hvor længe gik der fra du begyndte at tage dem, til de virkede? :-) 

1 - 1,5 måned tror jeg �� 

Anmeld Citér

23. marts 2016

Mcj

ØnskeMor25 skriver:

1 - 1,5 måned tror jeg �� 

Hej igen. 

Ang. Ovaria Comp  jeg er startet på dem nu og har været i gang ca en uges tid. Har du oplevet kvalme i forbindelse med dem?? Synes jeg har haft sådan en voldsom kvalme de sidste par dage og i lørdags kastede jeg op om morgenen  

Anmeld Citér

23. marts 2016

ØnskeMor25

Mcj skriver:

Hej igen. 

Ang. Ovaria Comp  jeg er startet på dem nu og har været i gang ca en uges tid. Har du oplevet kvalme i forbindelse med dem?? Synes jeg har haft sådan en voldsom kvalme de sidste par dage og i lørdags kastede jeg op om morgenen  

Det har jeg godt nok ikke nej...   Det var godt nok noget træls...  Hmmh. Jeg ved at symptomerne for det man tar dem for, kan forværres de første dage, men ved ikke om det lige kan være kvalme.. Der må du nok ha fat i en klogere en end mig  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.