Er det 'normalt'?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.711 visninger
27 svar
48 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. marts 2016

Anonym trådstarter

Når man er single og snakker med en sød fyr, at det meget nemt ryger hen på sex og man lidt kan mærke at han håber og forventer sex, ret hurtigt, selv om han selv har sagt han ikke leder efter noget seriøst og jeg har sagt at jeg ikke er til random sex. Jeg leder heller ikke selv efter noget seriøst men alligevel har jeg ikke lyst til bare at være et bollefår. Vil jo gerne andet og føle at jeg betyder noget for en hvis jeg har sex med ham. Han siger han godt forstår det. Og alligevel er han sur over "ikke at få noget for nu har vi jo mødt hinanden og gået en tur tre gange"  kan ikke helt se om jeg er idiot, eller om det er fyrene jeg møder der er det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2016

Goggelogge

Det er helt klart en klaphat ham der.

ligeså snart du har overgivet dig, kan han kun bruge dig til en ting lyder det som om..har i været hjemme hos hinanden?

Anmeld Citér

14. marts 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Han er helt sikkert ude på rov

Anmeld Citér

14. marts 2016

PernilleogLouis

Han har jo sagt han ikke leder efter noget seriøst så han har jo været ærlig nok - tror ikke du skal regne med du komme til at ændre hans holdning til det - så hellere find en der vil det samme som dig 

Anmeld Citér

14. marts 2016

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)

Når han siger, at han ikke vil noget seriøst, så er det vare et knald han er ude efter .. Eller flere knald .. Hvis du ikke er interesseret i det, så tænker jeg, at du bare skal videre

Anmeld Citér

14. marts 2016

TNBC

Anonym skriver:

Når man er single og snakker med en sød fyr, at det meget nemt ryger hen på sex og man lidt kan mærke at han håber og forventer sex, ret hurtigt, selv om han selv har sagt han ikke leder efter noget seriøst og jeg har sagt at jeg ikke er til random sex. Jeg leder heller ikke selv efter noget seriøst men alligevel har jeg ikke lyst til bare at være et bollefår. Vil jo gerne andet og føle at jeg betyder noget for en hvis jeg har sex med ham. Han siger han godt forstår det. Og alligevel er han sur over "ikke at få noget for nu har vi jo mødt hinanden og gået en tur tre gange"  kan ikke helt se om jeg er idiot, eller om det er fyrene jeg møder der er det. 

Hvis han ikke er til noget seriøst og du ikke er til random, så spilder I bare hinandens tid. Han er bare ude efter sex, det er du ik, så find en der vil det samme som dig. 

Anmeld Citér

14. marts 2016

Anonym trådstarter

TNBC skriver:

Hvis han ikke er til noget seriøst og du ikke er til random, så spilder I bare hinandens tid. Han er bare ude efter sex, det er du ik, så find en der vil det samme som dig. 

Ja synes bare det er et pisse besværligt spil det her Har sagt til ham hundrede gange at jeg ikke bare ville ha sex. Men altså han skriver alligevel hele tiden, med undertone af at han vil ha sex, og bebrejder mig at "jeg jo ikke gider knalde med ham". Suk!  Er røv træt af gutter der bare vil kneppe. 

Anmeld Citér

14. marts 2016

Anonym trådstarter

Ccamilla skriver:

Når han siger, at han ikke vil noget seriøst, så er det vare et knald han er ude efter .. Eller flere knald .. Hvis du ikke er interesseret i det, så tænker jeg, at du bare skal videre

Ja jeg gider bare næsten ikke det her mere. Samtlige fyrer jeg snakker med vil jo fandme kun ha sex. Intet andet. Og det er ikke fordi jeg gider være kærester med nogen. Men. Det er sku da ikke for meget at forlange at kunne snakke og lære hinanden at kende først ingen man hopper i kassen? Da jeg var single sidst, for 10 år siden ca, der var det knap så lige på og hårdt synes jeg. Eller os er jeg bare stødt ind i alle idioterne 

Anmeld Citér

15. marts 2016

TNBC

Anonym skriver:

Ja synes bare det er et pisse besværligt spil det her Har sagt til ham hundrede gange at jeg ikke bare ville ha sex. Men altså han skriver alligevel hele tiden, med undertone af at han vil ha sex, og bebrejder mig at "jeg jo ikke gider knalde med ham". Suk!  Er røv træt af gutter der bare vil kneppe. 

Så lad vær med at skriv. Han kan blive ved indtil du giver dig.

Anmeld Citér

15. marts 2016

Anonym trådstarter

TNBC skriver:

Så lad vær med at skriv. Han kan blive ved indtil du giver dig.

Ja du har ret. Hertil aften fik skrev han at han gerne snart ville se mig. Så skrev jeg at jeg ikke gider at ses bare for sex. Så svarede han, vi kan godt lave noget først, bare det ikke koster noget.  Ja hallo Karl smart jeg tror bare jeg takker nej. Ik at jeg er ude efter dyre dates eller noget men den udmelding er vist ret tydeligt hvad han tænker om mig, og det er lavt! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.