Stønner jeres mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2016

Anonym

Ofte helt stille. 

Ved blowjob lidt lyd 

Kan komme helt lydløs hvilket kan være frustrerende. 

Er meget lidt seksuel aktiv, har ikke lysten. Det er lidt trist for en kvinde at det kun sker hver 3 måned og går usagt hen. Men elsker ham alligevel 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2016

MorTil3+

Åh det lyder som min mand- det med T-shirt og lidt gammeldags. Hvordan fik du det ændret?

Ved faktisk ikke helt hvordan det er sket. Han havde aldrig haft analsex før og kan huske han nogle gange sagde ad til det når nogle snakkede om det. Men nu elsker han det, det er måske 2 gange om ugen den lige ryger derind også. Det med at han siger frække ting er kommet af sig selv efter jeg i lang tid sagde under sex sig det og det til mig, og nu gør han det helt selv. Og så er der flere ting jeg også har bedt ham om at gøre som han også gør af sig selv nu. Men er også en der bare siger det ligeud, og nogle gange har det nok også været meget grænseoverskridende for ham men tror heller ikke hans selvtillid var så stor i forhold til min så har nok presset ham lidt fordi jeg jo synes han er super dejlig og fræk. Han er en lille mand på 164 og topmave hvor jeg selv er 180 og har fået taget mange modelfotos og ja lidt hen i den frækkere ende også. 

Anmeld Citér

13. marts 2016

jenny4

Anonym skriver:

Kun lige inden han kommer. Tilgengæld brokker han sig meget over at han synes det er hårdt og skal holde uendeligt mange pauser.

Han må da lige komme ind i kampen.. Er i i gang i flere timer siden han skal have pauser?

Anmeld Citér

13. marts 2016

Anonym

jenny4 skriver:

Han må da lige komme ind i kampen.. Er i i gang i flere timer siden han skal have pauser?

Nej, max 20 min 

Anmeld Citér

13. marts 2016

jenny4

Anonym skriver:

Nej, max 20 min 

Ej det er da for dårligt.. Er han helt ude af form eller hvorfor bliver han træt så hurtigt? Du må give en ridetur så han kan slappe lidt af, haha

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.