Stønner jeres mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.741 visninger
14 svar
12 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. marts 2016

hotman

kvinder de stønner gerne under sex men gør jeres mand også det eller er han stille

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2016

Anonym

hotman skriver:

kvinder de stønner gerne under sex men gør jeres mand også det eller er han stille

Nej, min kæreste er meeeeget stille under sex.. Kunne dog godt ønske mig lidt mere lyd fra ham, men det ligger ikke rigtig til ham, siger han.

Anmeld Citér

13. marts 2016

Liv_86

Min kæreste gør. Nogen gange mere end andre. Personlig føler jeg mig ubekvem hvis en fyr ikke stønner

Anmeld Citér

13. marts 2016

MorTil3+

Ja lidt gør han og så siger han altid en masse frække ting til mig. Og det bliver bedre og bedre med årene. Igår havde vi det bedste sex vi nogensinde har haft gennem 11 år. Jeg har også rykket hans grænser en del, dengang vi fandt sammen var det helt almindelig sex med sin T-shirt på og han var måske lidt gammeldags når det kom til sex, men det har jeg i hvert fald fået lavet om på. 

Anmeld Citér

13. marts 2016

Anonym

MorTil3+ skriver:

Ja lidt gør han og så siger han altid en masse frække ting til mig. Og det bliver bedre og bedre med årene. Igår havde vi det bedste sex vi nogensinde har haft gennem 11 år. Jeg har også rykket hans grænser en del, dengang vi fandt sammen var det helt almindelig sex med sin T-shirt på og han var måske lidt gammeldags når det kom til sex, men det har jeg i hvert fald fået lavet om på. 

Åh det lyder som min mand- det med T-shirt og lidt gammeldags. Hvordan fik du det ændret?

Anmeld Citér

13. marts 2016

B&J

her har manden også rykket sig rigtig meget fra at være stille og roligt til mere go go

men vi har bare snakket om det og hvad vi kan lig og ikke kan lig og hvad vi forskellige tænder på

Anmeld Citér

13. marts 2016

Anonym

Ja, han stønner og jeg elsker det. Jeg ville synes sex var røvkedeligt, hvis jeg ikke kunne høre han nød det. Det tænder mig helt vildt! 

Anmeld Citér

13. marts 2016

Rauw

Min eks sagde ikke en lyd. Faktisk er jeg lidt i tvivl om han nogensinde nød det, påtrods af at vi var sammen 8 år nægtede han at tale om sex. Men den sidste fyr jeg var sammen med kunne slet ikke holde mund når noget var godt  og det er klart at foretrække. 

Anmeld Citér

13. marts 2016

Anonym

Min mand stønner når han får blowjob og når han kommer. Men igennem selve samlejet siger han ikk det store. Ellers overdøver jeg ham nok bare så jeg ikl lægger mærke til det haha 

Anmeld Citér

13. marts 2016

Anonym

Kun lige inden han kommer. Tilgengæld brokker han sig meget over at han synes det er hårdt og skal holde uendeligt mange pauser.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.