Sygdom! Hvor længe skal det vare!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2016

Sujan

Mor1986 skriver:

Herhjemme er vi for anden gang på tre uger blevet syge. Og i den mellem periode der har været har vi hostet og snottet. Så det tager desværre tid. 

Jeg er gravid og er i en vuggestue. Og har siden december konstant været syg på den ene eller anden måde. 

Synes også vi har døjet med forskellige små sygdomme siden december... Men denne her er bare slem.. Det er mest det med den voldsomme hoste som har varet i over en uge der gør at vi ikke sover og faktisk ikke kan spise, lugte, smage o.s.v... Har en brænden i brystet. Min datter på 3 år går selv ind og sover lidt i sin seng i løbet af dagen fordi hun er så træt... Det ligner hende slet ikke! magter slet ikke mere nu.... Vil bare i bedring

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2016

Sujan

BC skriver:

Vi har også haft syge børn herhjemme på skift.. Jeg er som den eneste gået fri.. 

Men har sørget for at lufte ud, rent sengetøj på dynerne ret ofte,masser af frugt (dermed vitaminer) til de syge.. Det har hjulpet på dem alle, og sygdommen har ikke varet mere end et par dage.. 

Håber snart der er bedring på vej. 

Ja synes vi gør de ting. De elsker heldigvis frugt og de får mælkesyrebakterier og biostrath dagligt.... Har aldrig været ramt på denne måde før

Anmeld Citér

13. marts 2016

Mor1986

Sujan skriver:

Synes også vi har døjet med forskellige små sygdomme siden december... Men denne her er bare slem.. Det er mest det med den voldsomme hoste som har varet i over en uge der gør at vi ikke sover og faktisk ikke kan spise, lugte, smage o.s.v... Har en brænden i brystet. Min datter på 3 år går selv ind og sover lidt i sin seng i løbet af dagen fordi hun er så træt... Det ligner hende slet ikke! magter slet ikke mere nu.... Vil bare i bedring

Den er altså også vildt belastende. Har i prøvet at stille et pillet løg der er skåret over i værelset? Det gør rigtig meget her. 

Anmeld Citér

13. marts 2016

Sujan

Det viste sig så at vi har lungebetændelse

Anmeld Citér

13. marts 2016

Sujan

Mor1986 skriver:

Den er altså også vildt belastende. Har i prøvet at stille et pillet løg der er skåret over i værelset? Det gør rigtig meget her. 

Det har jeg ikke prøvet... Pga. feber i nat ringede jeg alligevel til vagtlægen (som viste sig at være vores egen læge) og vi har lungebetændelse... Så det er derfor vi har haft det så skidt!

Anmeld Citér

13. marts 2016

Mor1986

Sujan skriver:

Det har jeg ikke prøvet... Pga. feber i nat ringede jeg alligevel til vagtlægen (som viste sig at være vores egen læge) og vi har lungebetændelse... Så det er derfor vi har haft det så skidt!

Ej så var det da godt du fik ringet. 

Men prøv alligevel det med løget. Kan være det kan hjælpe jer en smule. Og rigtig god bedring. 

Anmeld Citér

14. marts 2016

Muffinmus

Vi tog også turen med 2x influenza her i huset.  Nåede at være delvist ovenpå Ca en uge, så var det forfra igen... Virkelig røvtur med så meget sygdom.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.