Pissefrustrerende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Kan jeg udemærket godt forstå. Og hvis jeg har ret i min påstand om at barnet er sådan for at få fars opmærksomhed. Så bliver han først nødt til at stoppe pr omgående. For det kan ikk være rigtig at det skal hedde sig at man søger dårlig opmærksomhed bare for at få noget.

sætter han sig nogensinde ned og spørger ind til hvordan barnets dag har været, hvad der er sket i vuggestue/børnehaven osv. Eller er han primært på når der skal skældes ud?

Han spørger godt nok ind til dagen og hvis man presser lidt så kan jeg også få ham til at lave noget med barnet herhjemme. Men han skal presses. Og det kan jo ikke være rigtigt det skal være sådan. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Han spørger godt nok ind til dagen og hvis man presser lidt så kan jeg også få ham til at lave noget med barnet herhjemme. Men han skal presses. Og det kan jo ikke være rigtigt det skal være sådan. 

Nej det kan ikke være rigtig. Det burde ligge naturligt til ham og være af lyst. Og det er måske også det barnet mærker at han egentlig ikk rigtig gider og derfor trækker sig væk fra ham og i stedet prøver at fange den dårlige opmærksomhed for det gider han jo godt give. 

Anmeld Citér

14. marts 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Nej det kan ikke være rigtig. Det burde ligge naturligt til ham og være af lyst. Og det er måske også det barnet mærker at han egentlig ikk rigtig gider og derfor trækker sig væk fra ham og i stedet prøver at fange den dårlige opmærksomhed for det gider han jo godt give. 

Det kan nemt ske. Jeg aner bare ikke hvordan vi skal få den vendt. For har prøvet at gøre ham opmærksom på det, men han bliver sur hvis jeg nævner noget. Men tænker det jo er fordi han godt kan se der er noget rigtig i det jeg siger 

Anmeld Citér

14. marts 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Det kan nemt ske. Jeg aner bare ikke hvordan vi skal få den vendt. For har prøvet at gøre ham opmærksom på det, men han bliver sur hvis jeg nævner noget. Men tænker det jo er fordi han godt kan se der er noget rigtig i det jeg siger 

Bliver nødt til at spørger dig. Hvordan har du det i alt det her? Hvis han ikk ændre sig er det så noget du kan leve med også med barnet i tankerne selvfølgelig. 

Anmeld Citér

14. marts 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Bliver nødt til at spørger dig. Hvordan har du det i alt det her? Hvis han ikk ændre sig er det så noget du kan leve med også med barnet i tankerne selvfølgelig. 

Jeg bliver frustreret og gal. Jeg har næsten lige haft en periode hvor jeg meget kraftigt overvejede at gå. Jeg magtede simpelthen ikke mere. Og et eller andet sted ligger det jo nok og lurer. Men jeg har ikke vidst om det skyldes graviditets hormoner eller om det virkelig er fordi jeg ikke magter det mere. 

Anmeld Citér

14. marts 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Jeg bliver frustreret og gal. Jeg har næsten lige haft en periode hvor jeg meget kraftigt overvejede at gå. Jeg magtede simpelthen ikke mere. Og et eller andet sted ligger det jo nok og lurer. Men jeg har ikke vidst om det skyldes graviditets hormoner eller om det virkelig er fordi jeg ikke magter det mere. 

Nu vil jeg ikke opfordre dig til noget som helst. valget skal være 110% dit eget. Men husk og tænk på dig selv og på jeres barn. 

I fortjener begge at have det godt og hvis i har det bedst når far er væk. Så er valget måske noget der skal overvejes

Anmeld Citér

15. marts 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Nu vil jeg ikke opfordre dig til noget som helst. valget skal være 110% dit eget. Men husk og tænk på dig selv og på jeres barn. 

I fortjener begge at have det godt og hvis i har det bedst når far er væk. Så er valget måske noget der skal overvejes

Jeg har godt tænkt over det, men synes det er en rigtig svær beslutning. Samtidig er der også nogle ting i vores forhold som heller ikke kører fedt, men igen er jeg i tvivl om det bare er mine hormoner. Lige nu går det bedre end det gjorde for få mdr siden. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.